Spring naar bijdragen

djbountyhunter

Forum member
  • Aantal bijdragen

    39
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over djbountyhunter

  • Verjaardag 23/10/1969

djbountyhunter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. hey

    ik lees nu pas je berichtje

    waarschijnlijk is alles al opgelost.

    sorry hiervoor maar ik heb geen melding van een bericht gekregen in men mailbox

    stefan

  2. dj,

    ff een vraagje, jij hebt ervaring met amc20 as loshalen,,,, voor r&p vervangen moet steekas los. wiel + alles rem + 4 bouten achterzijde zijn los.

    moet de steekas met flens er met een slagtrekker uit of zo??

    die zit vast, er zitten toch geen borgpennen in de diff? ik zie niks...

    erwin

    o412-628991

    0654240565

  3. ik denk ook het oliepeil in het stuurbekrachtigingssysteem. heb het ook gehad.
  4. ok wat je zei klopte dus maar het is niet meer nodig. in het tilt steering moest een ander type slot en dat is gewoon erin klikken want er zit nu een gat in ( slot was er reeds uitgehaald) lekker makkelijk.
  5. ok ff proberen. eerst een tilt steering halen. heb er eentje voor 100 eu gevonden bij men garagist in nood en dat lijkt me een schappelijke prijs
  6. 1 probleem ik kan niet echt bij de achterkant van het slot
  7. ik wil men contactslot van de cj5 veranderen (1979). stuurhuis is volledig losgemaakt( maar hangt door het contactslot nog vast) hoe krijg ik dat dit er eigenlijk uit?
  8. hallo, ik heb een cj5 1979 en wil om plaats te winnen, een verstelbaar stuurhuis monteren.(tilt steering dus) kan dit ? is het moeilijk of valt dat mee? en moet er veel aangepast worden?
  9. euh ik moet corrigeren... een NORMALE relais heeft er 5. een horn relais van een cj5 slechts 3.
  10. als het eens even zou willen ophouden met regenen kan ik het effe meten . ik heb wel ooit de bedrading van de toeter los moeten rukken omdat hij bleef hangen en ik toen geen andere snelle oplossing zag. en het moest ff snel gaan toen, ik reed rond zonder papieren omdat ik op een nieuw pvg nr aan het wachten was. de vonken vlogen er toen naturlijk vanaf dus daarom d8 ik aan een zekering hier of daar. maar ik ga de draad uitmeten
  11. massa zou ok moeten zijn spanning aan de toeter 0. van de knop naar de relais is het nog ok want die klikt dus krijgt stroom.
  12. de toeter van mijn cj5 doet het niet meer. ik heb net een nieuwe horn relay gestoken dus die doet het wel hij klikt. is er ergens een zekering voor de claxon en waar vind ik die?
  13. aiaiai en ik heb juist mijn wrangler in zen geheel ( wat er nog aanzat) verkocht. had hem beter bijgehouden maar ja. er zit al een ander stuurtje op een met een platte kant vanonder, daar heb ik al een pak meer ruimte door eigenlijk. het lukt allemaal wel om te rijden want ben er vorige zomer mee naar italie gereden zonder problemen, maar het in en uitstappen met sorfttop erop is eerder een probleem. pas nog gps kapot gemaakt doordat die in mijn jaszak zat en geplet is tussen mij en men stuur. dat van de stoel achteruit door de wielkast heb ik ook al ergens gezien das wel goed om 10cm meer benenruimte te krijgen , das misschien voor in de zomer. iemand heeft me ook ooit gezegd dat er op de stuurstang of aan het stuurhuis een beugel zou zitten dat je kan omdraaien waardoor je een 5tal cm wint. elke cm is er een natuurlijk. maar over welke beugel kan die het gehad hebben. ik weet niet meer wie het was, dus kan het hem niet vragen. en men stuur heb ik tot nog toe niet uiteen gehaald. maar alvast bedankt voor de oplossingen. als iemand toch een beugel is tegengekomen die plaatswinst zou kunnen geven door hem om te draaien mag hij het altijd laten weten .
  14. weet iemand wat ik moet doen met het stuur om dat iets dichter bij het dashbord te krijgen in een cj5 van 1979? zo zou ik meer plaats kunnen creeeren. heb dat ooit ergens op een forum gezien maar geen uitleg ervan. ik zou iets moeten omdraaien, maar wat precies en waar vind ik het.
  15. ok thanks; is gelukt door de trommel achterstevoren te monteren en een dikke balk tegen chasis te zetten, dan met een mega breekijzer, verlengd met een lange stevige buis van een stut, gewrongen, en terwijl met een voorhamer op de buis geklopt zodat hij ook nog de nodige tikken kreeg. en floep veel moeite maar goed
×
×
  • Nieuwe aanmaken...