de jeeper Posted July 17, 2013 Report Posted July 17, 2013 hoi evert ja dat snap ik ook wel dat het er een dag niet op staat en weet je de aarde is nog rond he kan nog net niet met een bochtje kijken als ik dat kon dan was ik een uniek mens weet je en waar wij nu zitten kun je zeker niet met een bochtle kijken Quote
jeepertje Posted July 17, 2013 Report Posted July 17, 2013 Ondertussen op Facebook gelezen dat deze inderdaad in augustus zullen verzonden worden. Was blijkbaar wat te ongeduldig (op zoek naar dvd's om op reis mee te nemen) Geert Quote
nkijkuit Posted July 30, 2013 Report Posted July 30, 2013 hoi evert ja dat snap ik ook wel dat het er een dag niet op staat en weet je de aarde is nog rond he kan nog net niet met een bochtje kijken als ik dat kon dan was ik een uniek mens weet je en waar wij nu zitten kun je zeker niet met een bochtle kijken Quote
de jeeper Posted August 3, 2013 Report Posted August 3, 2013 bij het eerst volgende jcn treffen zijn we er weer bij Quote
gemelos Posted August 5, 2013 Report Posted August 5, 2013 Zijn er al die de DVD ontvangen hebben? Hier nog niets gezien Geert Yep, DVD is vandaag toegekomen.. Grts Quote
jeepertje Posted August 5, 2013 Report Posted August 5, 2013 Yep, DVD is vandaag toegekomen.. Grts Tof, nu nog iemand vinden die die naar Bouillon wilt brengen :-DGeert Quote
Recommended Posts