wimbo Posted February 3, 2013 Report Posted February 3, 2013 Door al dat bier wat nodig is zal mijn verbruik op de heenweg gevoelig hoger zijn. :-D Quote
de jeeper Posted February 3, 2013 Report Posted February 3, 2013 Door al dat bier wat nodig is zal mijn verbruik op de heenweg gevoelig hoger zijn. :-D je kunt het ook van te voren op drinken dan heb je ook de dagen er na ook veel plezier van Quote
nkijkuit Posted February 4, 2013 Report Posted February 4, 2013 je kunt het ook van te voren op drinken dan heb je ookde dagen er na ook veel plezier van Dan neemt het beladen gewicht echt niet af... of het nu in blik of in de pens zit 2 Quote
de jeeper Posted February 4, 2013 Report Posted February 4, 2013 Dan neemt het beladen gewicht echt niet af... of het nu in blik of in de pens zit nee dat niet maar je hebt wel meer ruimte voor andere dingen die je mee wilt nemen Quote
sickboy Posted February 5, 2013 Report Posted February 5, 2013 Vandaag belt mijn vrouw me op met verassend nieuws dat ik mag meedoen aan de jeepersjamboree, mijn verjaardags kadoo Yeeeeeee haaaaaa Dus dacht ik, nu moet ik alleen mijn jeep nog voorbereiden,voor het spuitwerk dat nog te doen staat. en nog een paar andere klusjes zoals bijvoordeeld de motor + carb afstellen bij de local 4x4 garage. Zo ging ik, met m'n blije gezicht, ff langs de 4x4 garage om toch de motor afstellen en even met de monteur te praten en hem het leuke nieuws mee te delen. Maar de lach verdween van mijn gezicht want hij had erg slecht nieuws voor mij, Hij zei me dat het niet verstandig is om verder te gaan met het afstellen van de jeep omdat mijn drijfstang lagers niet goed meer zijn, en dat ik de jeepersjamboree wel kan vergeten met een motor in deze staat is dat niet te doen. Arrgglllllllll...........Nu weet ik niet meer wat ik moet doen fuck fuck fuck a duck, En om het slechte nieuws helemaal compleet te maken, kreeg ik vandaag ook nog eens te horen dat ik de plek die ik wilde gebruiken om mijn jeep te spuiten niet meer beschikbaar is voor mij......tja dat is ook wat heb ik nu wel de lak maar geen plek meer aahahahaaa Ik zou graag mee willen doen maar eerlijk gezegt weet ik nu ff niet hoe. Quote
wimbo Posted February 5, 2013 Report Posted February 5, 2013 nee dat niet maar je hebt wel meer ruimte voor andere dingen die je mee wilt nemen Ik zou niet weten wat anders mee te doen. Gezien het een Jeep is lijkt sleutel en werkmateriaal overbodig Mijn vrouw en kinderen wil ik niet confronteren met mijn beste gedrag naast een co piloot en drank weet ik echt geen andere belangrijke dingen hoor @ sickboy Spuiten doe je gewoon na de jamboree, zo kun je alle blutsen en schrammen wegwerken Quote
sickboy Posted February 7, 2013 Report Posted February 7, 2013 @ wimbo Ik il dat mijn jeep netjes bij zit, die zit er niet zo best uit as is , dus van daar dat ik wil de jeep spuiten, maar ja nu heb ik grote problemen , het motor Quote
aitze Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Bericht van de orga, startnummer 80 Quote
ours alpin Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Hoeveel kilometer is het rijden naar Hesdin? 911 km vanaf hier. Quote
nkijkuit Posted April 2, 2013 Report Posted April 2, 2013 Update programma, nu inclusief nachtrit! http://www.europeanjeepersjamboree.com/ Quote
donkey67 Posted April 3, 2013 Report Posted April 3, 2013 No:118, verhogingset en nieuwe banden zitten eronder, dus we kunnen er tegen aan Quote
Roo4JK Posted April 3, 2013 Report Posted April 3, 2013 (edited) Update programma, nu inclusief nachtrit! http://www.europeanjeepersjamboree.com/ Altijd Goed een Nachtrit erbij !! Zal wat extra kaarsjes meenemen... PeterB Gepost Vandaag, 07:41 No:118, verhogingset en nieuwe banden zitten eronder, dus we kunnen er tegen aan Ben benieuwd, zal vast goed bevallen. Edited April 3, 2013 by Ab Quote
donkey67 Posted April 3, 2013 Report Posted April 3, 2013 Jazeker, tot nu toe bevallen ze prima 1 Quote
steven Posted April 15, 2013 Report Posted April 15, 2013 gisteren een dagje naar hesdin geweest. Terrein lag er vochtig bij.... Hopelijk is de hogedrukreiginger binnen drie weken hersteld.... 1 Quote
jeepertje Posted April 15, 2013 Report Posted April 15, 2013 Van mij mag het nog een maand later zijn, weet niet als ik het wel haal... Quote
maurice coolen Posted April 15, 2013 Report Posted April 15, 2013 NU OOK extra zwaar DUBBEL BLACK. Quote
F.M Posted April 16, 2013 Report Posted April 16, 2013 het terrein moet goed drassig. niet zoals de vorige editie. en het liefst elke nacht regen Quote
Recommended Posts