Jump to content

Recommended Posts

Posted
het terrein moet goed drassig. niet zoals de vorige editie. en het liefst elke nacht regen

Hoezo, kom jij ook?  

Posted

Het orakel zit weer niet op te letten, dus ik meld het maar even: voorlopig is de voorspelling voor de temperatuur in Hesdin 4x zo hoog als het in Furstenau was... (Geen mooi Nederlands, maar je snapt wel wat ik bedoel)

• Upvote 1
Posted
Teller staat op 170 ongeveer

En waar ze die allemaal gaan "kamperen" want het kampeerterreintje die ze anders gebruiken lijkt me v
Posted
Had begrepen dat ze al over de 200 zaten.

Niet iedereen zit op het terrein.

Bijna alle hotels zijn volgeboekt.

Wij gaan a.s. zondag al en staan op een camping in de buurt.

Jij gaat voor je rust zeker?

• Upvote 1
Posted

post-2128-0-49988000-1367506651_thumb.pn

Voorlopig ziet het weer er aardig uit. Misschien toch maar 6 blikjes bier extra mee. Met zondag een buitje om de tent stofvrij mee te kunnen nemen...

• 2 weeks later...
Posted

Zo, weer terug van een fanstastische week in Hesdin. Lekker genoten van eigen toilet en (warme) douche.

Het weer was op bepaalde moment zwaar k

Posted

Ook wij willen de organisatie bedanken; door de Roadbooks was dit een betere Jamboree dan de vorige!

Vooral de route met de 4 terreinen was zeer de moeite waard, spelen op het circuit op donderdag was ook erg leuk.

Fransen blijven fransen, 15 jaar geleden was het sanitair ook bedroevend; er is niets veranderd, hier heeft de organisatie wel een steekje laten vallen.

Siert.