Spring naar bijdragen

Dashboardverlichting


Recommended Posts

Het lampje achter de brandstofmeter is defect. Als ik zo in de Haynes kijk, klopt het dan dat zo ongeveer het halve dashboard gesloopt moet worden om er bij te kunnen, of kan ik het paneel bij de benen losmaken en er van onderaf gemakkelijk bij?

Wie weet welk type lampjes? (ik wil zondag aan de gang, maar dan is de winkel bij ons niet open en tankstations hebben niet veel tegenwoordig). Heeft het zin om alle lampjes te vervangen? Uiteindelijk hebben ze allemaal dezelfde brand-uren en als die zaak er uit moet heb ik geen zin in een twee- of drie-wekelijkse herhaling (hoewel je er dan wel handig in wordt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Instrument-general

194

194LL Long Life Upgrade: Up to twice the life of the standard lamp

37

74

bron

er zwerft op het net een duidelijk howtoo, maar ben de link kwijt door HD crash.

paneel bij benen moeten los (links en rechts)

het "hout" los klikken (voorzichtig met schroevendraaier)

en dan kan je pas bij alle schroeven die je moet hebben

en ik zou alle lampjes vervangen

dus ook van de controlle lampjes

voor de zekerheid bij de dealer lampies halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MOdel 1994 zelfde als model 1997 denk je?

Er zit kennelijk niet veel anders op dan de zaak te slopen en naar Brezan of Cartal te gaan, want de dealer hier is een dependance van Middelbeek in Alkmaar en de eerste en laatste keer dat ik daar was kostte me ruim € 700,- terwijl er niets was opgelost (airco probleem). Met het inmiddels beroemd geworden staalkabeltje heb ik zelf de afvoer maar doorgeprikt en in orde gemaakt. Bleek een nieuw aangenomen monteur te zijn die bij een collegiaal merk (Laro) had gewerkt. Die moest voor elk akkefietje een paar keer de hoofddealer bellen......:(

Klusje moet dus maar naar de vrijdag of zaterdag.

Bedankt voor je antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...