Spring naar bijdragen

fluisterbanden st!


Recommended Posts

Hallo jeepers. Heb ik als trotse bezitter van een 92cherokee 31 inch Mud terrrain banden van Goodrich gemonteerd, komt de overheid met betuttelende ideeen over FLUISTERBANDEN. Moet ik mij nu zorgen maken?

Rijden we dadelijk allen in saaie standaard vervoersmiddelen? Allemaal even hoog en even breed en 4 deuren en 2 koplampen voor en 2 rode achterlichten etcetc. Ik krijg er langzamerhand een jeepsik van.

Ook de parkeerplaatsen zijn veel te tuttig en toevoeropritten naar de parkeerplaatsen zijn helemaal gemaakt voor kleine auto's. En maar zijken over die vervuilende bak van een jeep. Mijn jeep rijdt zuiniger dan die opgefokte

Peugeotjes en golfjes, met raceuitlaten en vreemd rijgedrag!!

Het zou wel geweldig uitmaken als men daar fluisterbandjes om legt.

Veel plezier met onze XJ's:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

ik vindt die fluisterbanden ook pure onzin, laten ze eerst maar eens wat doen aan al die onnodig lawaaimakende uitlaten (en ja ook bij sommige jeeps kan dat rustig minder).. Ook harley's moeten ze eens aanpakken, ik wordt schijtziek van elke ochtend zo'n gast met een harley die onder mijn raam langskomt als ik nog lig te slapen, is nergens voor nodig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...