Spring naar bijdragen

nieuw lid /probleempje met contactslot


Recommended Posts

Goedemiddag Jeep liefhebbers,

ik zal me even voorstellen; mijn naam is Hans Vehof ik woon in Ambt-Delden (Overijssel).

Ondanks dat ik deze zeer informatieve site al diverse keren heb bekeken heb ik me zojuist als lid aangemeld.

Sinds eind februari 2007 rijdt ik in een GC ZJ 5.2 van 1996 met een G-3 Prins gasinstallatie.Ik heb nu ruim 30.000 km probleemloze km's afgelegd.

Hiervoor reed ik in een Volvo 940 op gas bij 515.000 km heb ik deze auto verkocht en vervolgens de Jeep gekocht.

Volgens mijn vriendenkring mankeerde er iets aan mijn verstandelijke vermogens.

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat je een CG niet met je verstand koopt maar om de beleving.

Daarbij komt dat de afschrijving op een oude Jeep een fractie is van de afschrijving op een nieuwe middenklasse auto; dat ie dan een tikkeltje meer brandstof gebruikt moet je maar op de koop toenemen.

Tenslotte is autorijden in een Jeep eigenlijk een hobby en hobbies kosten nu eenmaal geld.

Nu 30.000 km later zijn ze stil en elk van hen moet toegeven dat het geluid van een V8 toch wel iets heeft.

Ook is het opvallend hoe vaak de aanhanger mét Jeep tegenwoordig geleend wordt.

Sinds begin van deze week heb ik een probleempje met het contactslot;

ik kan hem alleen nog starten als ik met een kleine schroevendraaier de "retaining screw" naar links opzij duw.

Het lijkt erop dat er in het slot iets loszit.

Mijn vraag aan jullie; heeeft een van jullie iest dergelijks ook al eens gehad en is een slot dan nog te repareren?

Zo niet waar kun je een nieuwe bestellen en wat gaat zoiets ongeveer kosten?

Met vriendelijke groeten,

Hans Vehof

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...