Spring naar bijdragen

stuurhuis cj7


Redrubi
 Share

Recommended Posts

ik heb op mn cj5 ook een cherokee stuurhuis gebouwd ,alleen de pomp moet je van een 4,2 motor afhalen want deze heeft een v snaar

en een body lift van 2 inch ivm de aansluitingen van het stuurhuis

stuurt wel erg licht ,want ik heb er nog geen demper op zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb op mn cj5 ook een cherokee stuurhuis gebouwd ,alleen de pomp moet je van een 4,2 motor afhalen want deze heeft een v snaar

en een body lift van 2 inch ivm de aansluitingen van het stuurhuis

stuurt wel erg licht ,want ik heb er nog geen demper op zitten

heb je dat ding nog dan jaap??

leuk ding:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Van een cherokee past helaas niet. Die heeft 3 bevestigings lippen aan het stuurhuis , en aan die van mijn cj 7 zitten er vier.......:yes:

Ik heb hier een stuurhuis gedeeltelijk uitelkaar , heb daar een aantal kogeltje,s bij . Het is misschien wel compleet , maar dat weet ik niet zeker. Misschien heeft er iemand een beschijving van ?? Hoeveel kogeltje,s zitten er in ? In de hynes staat er niks over . Tips zijn welkom:yes:

Dus bij deze nog steeds gezocht , bekrachtigt stuurhuis voor een cj7:(.

Alvast bedankt !!

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van een cherokee past helaas niet. Die heeft 3 bevestigings lippen aan het stuurhuis , en aan die van mijn cj 7 zitten er vier.......:yes:

Ik heb hier een stuurhuis gedeeltelijk uitelkaar , heb daar een aantal kogeltje,s bij . Het is misschien wel compleet , maar dat weet ik niet zeker. Misschien heeft er iemand een beschijving van ?? Hoeveel kogeltje,s zitten er in ? In de hynes staat er niks over . Tips zijn welkom:yes:

Dus bij deze nog steeds gezocht , bekrachtigt stuurhuis voor een cj7:(.

Alvast bedankt !!

Henk

Ha die Henk , op sommige past het wel , zie reactie Jaap.

Leuk kennis gemaakt te hebben met je.

Ook al was het kort.... (stuurkolom van Comanche werkt weer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...