Spring naar bijdragen

Vooras ZJ wisselen voor vooras XJ


Recommended Posts

Hallo daar, welke techneut op dit forum kan mij vertellen of een complete as van een '91 GC 4.0, onder een GC 4.0 van '97 past, dit omdat die van mij een behoorlijke herrie maakt. (alleen belast, onbelast hoor je bijna niets) Mijn lokale garage vertelde mij dat een complete as vervangen de beste optie was (dit i.v.m. het prijskaartje. Ik kan een complete as krijgen voor 350 euro die volgens de eigenaar nauwlijks op in de aangedreven stand heeft gestaan.(van zijn eigen auto). alvast bedankt voor een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beest,,, ik heb inderdaad een 3.73 nodig, maar zou vervanging van de lagers van het differentieel niet toch beter zijn?? aandrijfas er uit gehaald en geen herrie meer, maar niet echt een optie om dit zo te laten. Weet jij waar ik in de buurt van Rotterdam terecht kan voor zoiets?
tja tis allebij wel een werkje as swappen is sneller waneer alles lekker los gaat, nieuwe lagers in de as is in mijn ogen betere keus(je weet wat je krijgt en dat weet je met een 2ehandse as niet)

maar hoe komt het dat je as lawaai maakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vroeg het omdat, waneer je een 249 tussenbak hebt (selectiehandel met alleen hoog/laag) zit er een visco in.

waneer die visco slechter word, dan krijg je een starre verbinding, meer stress en spanning op vooras dus meer slijtage..

is een punt om na te laten kijken, doe je dat niet en je visco is slecht, is je as binnen een jaar weer kapot.

jeeped dus emailen of PMen zit hier op forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...