Spring naar bijdragen

uitlaten


defsomeday
 Share

Recommended Posts

volgens mij is het eenvoudiger om andersom te denken:

Wat wil jij met je uitlaat?

...en dan vanaf daar gaan kijken wat er mogelijk is. :whistle:

Sorry voor het late antwoord.Ik wil gewoon weten wat het nut is van

bv 2 uitlaten Je ziet nu heel wat wagens(suv) met 2 uitlaten.Hebben zij

dan meer power of is het enkel voor de look:no:

groeten def.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger werd dit m.i. wel meer toegepast op de iets duurdere klasse van wagens.

De dag van vandaag moet alles goedkoper gefabriceerd worden.

Maar als je eens kijkt naar veel juweeltjes uit de fifties en de sixties dan merk je dat er standaard fabriek-af wel veel met een dubbel uitlaatcircuit vanaf de motor gewerkt werd. Dit om de betere 'flow' van de gassen te garanderen en er misschien ook wel wat pk's uit te peuren. Jaguar past dit nog steeds toe op hun klassieke modellen denk ik en zo ook BMW heeft dit jaren op hun zwaardere motoren gedaan. Was wel iedere keer een dure zaak.

Er is wel een groot verschil tussen dubbel uitlaat vanaf de motor en gewoon de laatste pot voorzien van twee uitgangen... dat laatste is meer in het tuning segment, maar is zeker mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...