defsomeday Geplaatst July 26, 2007 Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2007 wat kan ik doen aan de uitlaat van mijn jeep4.0 wrangler wat wordt er bedoeld met een uitlaat op maat? wat doet zo een uitlaat of uitlaten zijn er bepaalde merken en word er iets veranderd aan de collecteur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst July 26, 2007 Rapporteren Share Geplaatst July 26, 2007 volgens mij is het eenvoudiger om andersom te denken: Wat wil jij met je uitlaat? ...en dan vanaf daar gaan kijken wat er mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
defsomeday Geplaatst July 31, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 31, 2007 volgens mij is het eenvoudiger om andersom te denken:Wat wil jij met je uitlaat? ...en dan vanaf daar gaan kijken wat er mogelijk is. Sorry voor het late antwoord.Ik wil gewoon weten wat het nut is van bv 2 uitlaten Je ziet nu heel wat wagens(suv) met 2 uitlaten.Hebben zij dan meer power of is het enkel voor de look:no: groeten def. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst July 31, 2007 Rapporteren Share Geplaatst July 31, 2007 99% voor de look/geluid. Er is gewoon erg veel mogelijk en op maat maken kan een erg mooi geluid opleveren. Meestal op het punt dat de oude doorgeroest is, dat is een mooi moment om te 'upgraden' zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
defsomeday Geplaatst July 31, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 31, 2007 Ok ik ben er nu toch iets wijzer van geworden bedankt:B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst August 7, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 7, 2007 Vroeger werd dit m.i. wel meer toegepast op de iets duurdere klasse van wagens. De dag van vandaag moet alles goedkoper gefabriceerd worden. Maar als je eens kijkt naar veel juweeltjes uit de fifties en de sixties dan merk je dat er standaard fabriek-af wel veel met een dubbel uitlaatcircuit vanaf de motor gewerkt werd. Dit om de betere 'flow' van de gassen te garanderen en er misschien ook wel wat pk's uit te peuren. Jaguar past dit nog steeds toe op hun klassieke modellen denk ik en zo ook BMW heeft dit jaren op hun zwaardere motoren gedaan. Was wel iedere keer een dure zaak. Er is wel een groot verschil tussen dubbel uitlaat vanaf de motor en gewoon de laatste pot voorzien van twee uitgangen... dat laatste is meer in het tuning segment, maar is zeker mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.