Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mischien weer een stomme vraag maar lees hier allemaal over luxe gc's.

Komt het omdat ik een ingevoerde heb dat bij mij alles minder is? ( niet dat het geeft want ben stapel op men auto ) maar bv geen boordcomp, wel een schermpje met een auto erop welke niets doet ( mischien kapot en te verhelpen??) geen elctr. verstelbare stoelen zelfs geen klokje of buitentemp meter. toch is het het een limited grand. of heb ik de goedkopere versie?

Vast dank voor elk antwoord.:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Mischien weer een stomme vraag maar lees hier allemaal over luxe gc's.

Komt het omdat ik een ingevoerde heb dat bij mij alles minder is? ( niet dat het geeft want ben stapel op men auto ) maar bv geen boordcomp, wel een schermpje met een auto erop welke niets doet ( mischien kapot en te verhelpen??) geen elctr. verstelbare stoelen zelfs geen klokje of buitentemp meter. toch is het het een limited grand. of heb ik de goedkopere versie?

Vast dank voor elk antwoord.:thumbsup:

Wees gerust Christ. bij mij zit er ook geen luxe in, alleen een kaartleeslampje en een toeter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ahaha dan hebben we toch iets verkeerd gedaan, blijkt dus dat niet iedere grang alles heeft. dacht nog dat het net bouwjaren of invoer te maken had. dus jij kan me ook niet vertellen wat voor schermpje dat is kick?

Ik had je graag willen helpen Christ, maar het enige schermpje in een CJ is de binnenspiegel.

(oeps, zal wel afdwalen wat betreft het onderwerp)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, vanmiddag alles open geschroeft en nagekeken, wat blijkt, bij mij zit het er dus echt niet op. weet niet wat voor type ik heb ( geen klok, geen mistlampen, geen . . . . . ) vreemd hoor. Zou iemand eens een foto kunnen maken van zijn VIC scherm? kan toch gewoon niet dat bij mijn gc dit alles er gewoon niet is of opzit. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf een 94er Grand in de limited uitvoering en ik heb een ander scherm (zoals ogdak al zei met de 2 knoppen aan de zijkant) Maar ik werk bij een autobedrijf en daar hadden wij ooit GC laredo uit 95 en daar zat dat scherm in wat jij in jouw GC had zitten. Ook het paneel van de airco en de verwarming van jou is volgens mij het paneel van uit een laredo. Een laredo heeft ook geen elektrisch verstelbare stoelen. Zelf ik best vaak met import auto´s te maken en bij veel merken zijn de uitvoering verschillend per land (bijv bij peugeot, citroen) van Jeep weet ik dit niet zeker de meeste ingevoerde Grands die ik heb gezien waren Limiteds met climate control en het display wat ik heb. Uit welk land komt die van jouw ??

Groeten Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...