Spring naar bijdragen

Versterker


Recommended Posts

Hoi Jeepers,

Hier ff een audiovraagje: Heb zo´n infinitysetje in de ZJ (radiocasette/RDS/wisselaar en infinityspeakers voor en achter), maar zit er ook een aparte versterker aangesloten (en waar zit die verborgen)?? of zit er in de radio een versterker die wordt gebruikt? (Aan de achterkant van de radio zitten de volgende stekkers: 1 klikstekker met voeding etc.. 1 met speakers, cd kabeltje, antennekabel en een aardkabeltje. Dus geen pre-out of zoiets.)

alvast bedankt.

C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vorige week ook een Grand Cherokee 5.9 gekocht en natuurlijk overal onder en tussen gekeken bij mij zit er een originele Infinity gold installatie in echter zonder cd speler kan hem tenminste nergens vinden (wie koopt nu zo'n dure installatie zonder cd speler) maar ja, De eindversterker een losse unit zit bij mij onder de zitting van de achterbank aan de linker zijde dus achter de bestuurder.

Ik weet niet of deze versterker voor alle luidsprekers dient het is zeker mogelijk, maar ik denk dat de voor luidsprekers rechtstreeks gevoed worden door de autoradio zelf en de andere 6 luidsprekers(Inc. tweeters) door de losse eindtrap.

Mvgr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de versterker gewoon op die plaats is blijven zitten dus onder jou vlakke laadvloer hij zit bij mij onder de achterbank zitting aan de bestuurders zijde, je kunt er mogelijk bij via de linkrtzijdeur als er teminste ook niet is dicht getimmerd. door de grijskenteken ombouwboer.

O wat klinkt dit toch weer vriendelijk

Kunt U mij ook vertellen waar hij is omgebouwd naar grijs, en of deze ook losse ombouw setjes leverd ik wil ook grijs gaan rijden ik zoek zo'n tussen wand.

Mvgr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo daar,

Waar mn ZJ is omgebouwd op grijs, heb ik nog niet achterhaald. Wel heb ik kunnen zien dat de versterker inderdaad op die plek zit, laadvloer eroverheen (ja ook de zijkant v/d vloer bij de achterdeur is dicht) inclusief gedeeltelijk verzonken gastank !! Echt super handig als je er een keer bijmoet.....duh. Maar goed, hij doet het goed smile.gif

Groetjes

C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...