Spring naar bijdragen

G3 installatie


Recommended Posts

Mij kost dat 45 euro meer, en schijnt beter te zijn. Ik laat een Prins VSI installatie inbouwen MET kleppensmering voor 2495 € . Deze heeft dan een 95 liter ringtank. Mijn 78 liter benzinetank blijft gewoon gehandhaafd. Schijnt bij Overland uit 2002 te kunnen.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben het er niet in zitten (WJ dec. 1999). Hij zit er vanaf april 2003 in. Door de vorige eigenaar met iets van 110.000 erin laten zetten en nu 84.000 verder loopt ie nog steeds gesmeerd.

Voor die paar euro meer zou ik het er wel bij laten plaatsen. Bij de eerstvolgende controle beurt vd gasinstallatie laten wij het er waarschijnlijk bijplaatsen, maar dat is meer gevoel dan wijsheid :lol:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan laat ik het maar doen ..leek me sowiseso wel een goed idee en kost maar 100,- euro meer...Ik betaal straks 2250,- incl. voor 95 liter tank en dat apparaatje..dus dat is wel oke

WJ-theo waar laat jij inbouwen ??? want voor een 4.7 L zou ik 600,- euro meer kwijt zijn voor deinstallatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan laat ik het maar doen ..leek me sowiseso wel een goed idee en kost maar 100,- euro meer...Ik betaal straks 2250,- incl. voor 95 liter tank en dat apparaatje..dus dat is wel oke

WJ-theo waar laat jij inbouwen ??? want voor een 4.7 L zou ik 600,- euro meer kwijt zijn voor deinstallatie?

Ik heb deze prijs uitgehandeld bij de koop van deze auto bij Kien in Velp. De prijs wist ik van een inbouwstation in Sittard. Als je naar de site van Prins gaat http://www.prins-lpg.com/nl/prins/partners/partners.html, dan vind je daar de adressen oa.

H & C Autogas InbouwVSI dedicated inbouwstation Industriestraat 8d

6135 KH

Sittard

Netherlands

046-4586067

046-4586067

emjp.vanhoek@hetnet.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...