Spring naar bijdragen

Nieuwe Jeeprijder direct een vraag


Recommended Posts

Hallo Ik ben sinds enige dagen de trotste bezitter van een Grand Cherokee 4.0 L WJ uit 2000. ALtijd een droomauto gevonden en nu eindelijk 1 aangeschaft.

Ik heb deze 4.0 L gekozen omdat de km's na te trekken waren, hij er uiterlijk heel goed uit zag en technisch op het eerste gezicht ook goed ..geen lekkende of zwetende bakken of assen en dergelijke.

Ik had ook een aardige 4.7 L op het oog maar ondanks dat die slechts 120.000 km gereden had was die toch echt een stuk minder op het technische vlak oa. zwetende bak( nu schijnt dat niet eens erg te zijn maar toch), versleten banden en remmen.

Zelf wel al direct de Tweeters kunnen vervangen :ph34r: maar dat is een kwaaltje begreep ik al. Verder prima tot nu toe je voelt je echt the King off or on the road:lol: !

Ik heb er nog een pushbar onder gezet ..ja dat mag nog alleen voor echt nieuwe auto's gelden er nieuwe regels sinds 25 mei 2007.

Maar toen ik er zo'n mooie Chrome grill op wilde zetten kwam ik voor een verassing te staan .....??? Mijn Grill en bovenzijde bumper blijken namelijk uit 1 stuk te zijn heeft iemand anders dit ook al eens meegmaakt want ik kan er niks over vinden???

Afijn de grill heb ik nu te koop dus als er nog liefhebbers zijn hij mag voor een prikkie weg.

Nou ik hoop dat ik hier behalve met vragen op het forum ook met ervaringen terecht zal kunnen en dat ik maar lang een tevreden Jeeprijder mag blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1999 and 2000 Limited grilles (Type :lol: - The body-colored Limited grilles used in 1999 and 2000 are manufactured only as a complete one-piece assembly attached to the fascia. To replace these grilles with either a Laredo chrome grille or a 2001-2003 chromed-ring grille requires that the existing grille be cut away from the fascia. Further details are provided in the Grille removal section

Type B: The fascia and body-color grille are a one-piece assembly and cannot be taken apart and separated without permanently cutting it.

klik je hebt dus type B.

gewoon zagen dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...