Spring naar bijdragen

Prijsverschil Cherokee en Grand Cherokee


René
 Share

Recommended Posts

Hoi, dit is mijn eerste post. Leuk interessant forum!

Het valt mij op dat de prijzen voor Cherokee's ltd en Grand cherokee's soms niet eens zoveel van elkaar af liggen. Er wordt mij bijvoorbeeld een Grand Cherokee uit 96 voor 4500 euro aangeboden. ( details nog niet echt bekend)

Een Cherokee ltd uit 90 - 92 gaat ook vaak voor rond die prijs.

Waarom zijn de prijzen vaak ongeveer hetzelfde tussen die types?

Wat zijn de voor en nadelen tussen beide types?

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zijn de prijzen vaak ongeveer hetzelfde tussen die types?
Geen idee, maar de 'markt' heeft meestal een rare invloed op auto-prijzen. Waarom zou een Jeep hier een uitzondering zijn...

Hogere verzekering/belasting en een hogere afschrijving op een nieuwe Grand geeft een leuke druk op de tweedehands prijzen. Zou het dat zijn?

Zijn de Grands tweedehands minder populair?

Maar een GC uit 96 voor €4500,- is wel erg goedkoop. (laat 'm goed nakijken door een kenner!)

Wat zijn de voor en nadelen tussen beide types?

Vind ze allebei lekker rijden...helpt dat? blink.gifunsure.gif

(aangezien ik geen van beiden heb, hou ik me hier maar afzijdig wink.gif )

btw, welkom René.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Van de Cherokee weet ik weinig. maar van de Grand Cherokee weet ik meer. Ik denk dat de verschillen in het uiterlijk en de luxe zit. Een GC heeft alle luxe die je je maar kan wensen. Een cherokee wat minder dacht ik. De nieuwprijzen verschillen ook zo'n 15 to 20 duizend euro.

Een GC van '96 voor 4500 euro kan eigenlijk niet. Of het is nog het oude model van voor '96. Je heb ook veel ingevoerde Jeeps dus het kan zijn dat het kenteken niet klopt.

Ik ben zelf ca een jaar op zoek geweest naar een GC van '96 nieuw model en de goedkoopste die ik gezien heb lagen rond de 8-9 duizend euro. Maar deze waren dan ook in slechte staat.

Ik denk dat je nu voor zo'n 10000 euro wel een mooi in goede staat verkerende GC aan kunt komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...