maurice coolen Geplaatst April 30, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 hallo. was vandaag bezig met het aansluiten van de arb lockers. lucht .(helaas schakelde achter niet in. en wilde meteen de olie vervangen. nu dat ik de deksel open had zag ik enkele beschadigingen op het huis. even verder kijken en nu zie ik. heb helaas geen foto kunnen maken. aan de rechterzijde dat hier een soort ring a deksel op de locker is gescroeft. maar hier zie ik dat er nog 2 boutjes in zitten en dat er 6 weg zijn (dit zijn klijne boutjes met een klijn plaatje er onder. en er is nog een ander gaatje met een inbus boutjes. volgens mij hoort dit niet zo. de r&p zien er nog goed uit. maar de klijnere tandwieltjes in de locker zijn wel iets beschadigt (speling). nu is mijn vraag horen hier wel boutjes in te zitten. en is er voor arb locker een reviesi setje te krijgen. mvg maurice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst April 30, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 hallo.was vandaag bezig met het aansluiten van de arb lockers. lucht .(helaas schakelde achter niet in. en wilde meteen de olie vervangen. nu dat ik de deksel open had zag ik enkele beschadigingen op het huis. even verder kijken en nu zie ik. heb helaas geen foto kunnen maken. aan de rechterzijde dat hier een soort ring a deksel op de locker is gescroeft. maar hier zie ik dat er nog 2 boutjes in zitten en dat er 6 weg zijn (dit zijn klijne boutjes met een klijn plaatje er onder. en er is nog een ander gaatje met een inbus boutjes. volgens mij hoort dit niet zo. de r&p zien er nog goed uit. maar de klijnere tandwieltjes in de locker zijn wel iets beschadigt (speling). nu is mijn vraag horen hier wel boutjes in te zitten. en is er voor arb locker een reviesi setje te krijgen. mvg maurice Ik heb eventueel nog wel een gebruikte locker liggen voor een D-35 , wel groter dan 3.73 (bij mij heeft hij nl. in een 4.56 gezeten). Er was bij mij een sat.tandwieltje kapot , en nog een paar kleine dingen , deze heb ik er allemaal al nieuw bij liggen , op de ring na , waar de lucht op komt. (die hadden ze toen bij B en S niet op voorraad). Ik heb er zelf niets meer aan , omdat ik nu met een D-44 rij op mijn TJ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst April 30, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 die van mij is met 4.56. maar wel met standaart assen. ik weet niet of ik hem helemaal moet vervangen of alleen onderdelen. ben niet zo thuis met lockers. wat vraag je voor de locker. doe maar via pm. groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MudMiep Geplaatst April 30, 2007 Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 Zó hoort het in elkaar te zitten: http://www.arbusa.com/alac/alsp/2-RD39.pdf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst April 30, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 Zó hoort het in elkaar te zitten:http://www.arbusa.com/alac/alsp/2-RD39.pdf oke dank je. hier heb ik zeker wat aan. de nummer 12 en 13 zijn hier 6 van de 8 verdwenen. op dit schema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst April 30, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 30, 2007 ps daarom schakelt i ook niet in. daar heeft i volgens mij dan ook drukverlies. is het normaal dat de binnenste tandwieltjes wat speling hebben. anders is het meschien gewoon op te lossen door niuewe boutjes. maar vind het wel raar waar de andere zijn gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst May 1, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 1, 2007 vandaag de wrangler maar weg gebracht naar gp om de locker te laten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
big-caboose Geplaatst May 2, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 2, 2007 a ge het nie meer wit maak het met kit ? moet lukken toch !!!!! :unsure: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wrangler_tj Geplaatst May 3, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 3, 2007 Dat van die boutjes die loskomen heeft een vriend van me ook gehad op zijn oude locker. Hij moest ze toen jaarlijks bij controle en vervanging olie vastzetten met locktite. Op de nieuwe types van ARB is dit probleem opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst May 4, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 4, 2007 locker doet het weer. nieuwe boutjes er in en slang vervangen. sat wieltjes niets aan gedaan . zit wat speling op maar zou nog moeten kunnen. thanx voor de info. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.