Spring naar bijdragen

JKS Disconnects


Recommended Posts

Zo vanochtend de disconnects geinstaleerd, is niet echt moeilijk. Het moeilijkste is misschien het tappen van draad om een bus te plaatsen waar je de disconnect op vast zet als ie los is. Zorg wel dat je een passende poelietrekker hebt om de oude stang te verwijderen.

Nu kan ik voor pas echt gebruik maken van de langer dempers. De remleiding zijn trouwens lang genoeg.

Met de disconnect vast:

461299871_24e251fde6_o.jpg

Met losse disconnect:

461292718_6c9b761c05_o.jpg

Nog ff achteruit:

Als je goed kijkt zie je em zitten. En de net geplaatste steeringbox skid plate ook.

461292974_849f7aad95_o.jpg

Ik hoop er zaterdag veel plezier mee te hebben.

Groeten,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij gaat lekker Bart.

Ik moet je bekennen dat ik nog steeds geen plek heb gevonden waar ik ze vastmaak, iets met plastic ribbels. :bye1:

Had jij geen last met de onderste bouten? Ik heb nogal wat moeten 'frunniken', maar dat schijnt van jaar tot jaar te verschillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vanochtend de disconnects geinstaleerd, is niet echt moeilijk. Het moeilijkste is misschien het tappen van draad om een bus te plaatsen waar je de disconnect op vast zet als ie los is. Zorg wel dat je een passende poelietrekker hebt om de oude stang te verwijderen.

Nu kan ik voor pas echt gebruik maken van de langer dempers. De remleiding zijn trouwens lang genoeg.

Met de disconnect vast:

461299871_24e251fde6_o.jpg

Met losse disconnect:

461292718_6c9b761c05_o.jpg

Nog ff achteruit:

Als je goed kijkt zie je em zitten. En de net geplaatste steeringbox skid plate ook.

461292974_849f7aad95_o.jpg

Ik hoop er zaterdag veel plezier mee te hebben.

Groeten,

Bart

Bijna goed!

Is langs de biltse rading als je de bilt via de veemarkt binnen rijdt :P , heb je hier gewoond ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...