Spring naar bijdragen

Lekkage Rechts Voor


Iks Jee
 Share

Recommended Posts

Hallo,

In mijn XJ (bj. 2001) is na een regenbui de vloerbedekking rechts voorin in no time doorweekt. Volgens mij komt het niet vanachter het dashboard vandaan, want net voor de stoel is het altijd als eerste en het ergst nat.

Heeft iemand ook deze ervaring en/of een idee waar dat water vandaan kan komen?

Deurrubber wellicht? Maar hoe is dat te achterhalen? En is het vervangen daarvan simpel zelf te doen?

Hoor graag...

Greetz,

Iks, Jee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk kan je ook even kijken naar het deurrubber als de topic van Jeeped niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.

Het deurrubber rustig lostrekken aan de dorpelzijde (gewoon onderaan). Als het goed is komt het rubber aan de onderzijde met de uiteinden bij elkaar. Als je het rubber lostrekt moet de opstaande metalen rand droog zijn aan de binnenzijde. Is dat niet het geval dan laat het rubber water door.

Zelf heb ik een aantal dagen lopen zoeken, maar wel het lek kunnen vinden. Bleek een lekkage te zijn bij de onderzijde van het rubber. Het water concentreerde zich bij de stoel en vloeide uit naar de tunnel.

Ik hoop dat het je helpt de lekkage te vinden.

6 in-line

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...