Spring naar bijdragen

4 Wiel Meeting


Recommended Posts

In noorwegen moet alle veranderingen aan een auto op je kenteken staan.

Dus ik had ik alls goed voorbereid, med TUV erkenning op de verhoogings-set en technisch verhaal van AMcar ( de enige vereninging waar van de statens vegveisen (soort rijks weg waterstaat) de gegevens overneemt.

Alles ging goed, alleen had de man problemen med de fouten die op het kenteken papier stonden.zoals

2 wiel aangedreven voertuig , een 2.5 liter ipv. 4 liter, en ik heb orginale US verlichting er op.Maar op kenteken stond Flyytegods

betekend destijds meegenomen met verhuizing van US naar Norge. En kon hij er niks meer van zeggen. :frusty:

Toen dacht ik, Yes het is voor elkaar, dus niet. :bye1:

Ik moet een 4 wiel meeting hebben, 4 wiel meeting ????

wat bedoelt hij nu?

geinformeert bij geragie ,,kosten 1450 Noorse kronen. In Sweden 700 zweedse kronen. dus vrijdag 4 wiel meeting .

Maar wat houdt dat nu eigelijk in 4 wiel meeting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het blijkt inderdaad een meeting van de wielen. Bij mijn TJ zat ik net binnen de grensen.Als je verhoogt, komt je vooras iets naar achteren, Mijn kolega had zijn XJ iets meer verhoogt. Dus een probleem dat zijn arm (pitarm?) eigelijk langer moeten zijn.

Nu waren ze erg creatief in die garage, dus gaat het helemaal goed komen.

Had nog wel een probleemje met kenteken plaat, de man die mijn auto keurde zei dat ik beter een kleinere 4kant kenteken (zoals voor een moter) kon nemen, wil ik die bestellen bij statens veivesen in mijn regio, krijg ik die niet.

dus heeft die man een fax gestuurd ( valt allemaal onder statens veivesen, een soort rijkswaterstaat) en morgen kan ik een kleinere plaat ophalen. En dat staat stukken beter. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...