Spring naar bijdragen

Bokkie's Xj Te Koop.


bokkieandijk
 Share

Recommended Posts

Hoi. Ik heb een tijd niets meer van me laten horen vanwege enorme drukte. Mijn full options 93 XJ grijs kenteken heeft enkele probleempjes. Het alarm kastje moet vervangen worden, er zit een valse massa of zo iets in de trekhaak bedrading, er zit een deuk in een voor spatbord en er zit geen APK meer op. Een maat van mij is APK keurmeester en heeft hem een soort voorkeuring gegeven. Als de elektra voor elkaar gemaakt is dan zou de APK geen probleem zijn. Wel moet voor de keuring ff de gas tank en verdamper eruit want dat staat niet op kenteken. Verder rijd de auto nog wel. Er zitten geen scheuren of zo in de lederen bekleding. Hij heeft ook een bullbar en de aller breedste banden die er onder pas te maken zijn. Ook heb ik het bekende probleem van de doorgezakte achterveren opgelost door er een paar bladen bij te zetten. De extra onderdelen die er bij geleverd worden zijn een vooras, achteras, automatische versnellingsbak en een tussenbak. Deze extra onderdelen verkeren in prima staat. De eerste de beste die ?1500,- brengt mag de hele handel hebben. Gezien ik over wil stappen op een ander merk denk ik niet vaak hier meer te zullen komen. Bij dezen wil ik iedereen die mij in het verleden geholpen heeft bedanken. Ik hoop dat ikzelf ook een positief steentje heb kunnen bijdragen. Mochten er nog mensen met technische vragen zitten dan kunnen ze gewoon blijven bellen hoor. Gegroet Cor Meester. (BokkieAndijk) 06 147 187 07

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...