Spring naar bijdragen

Automatische Deurvergerendeling Achterklep


Recommended Posts

Geachte Jeep rijders,

Sinds er bij mij een nieuwe stekkerdoos achter bij de trekhaak is gekomen, werkt mijn achterklep niet meer op de automatische deurvergrendeling.

In het boekje van de auto kan ik niet vinden of het een zekering is. Bij de garage zeggen ze dat dit probleem niets met de nieuwe stekkerdoos te maken heeft gehad. Alleen wat ik zelf weet is, dat bij de oude stekkerdoos, kreeg ik kortsluiting waardoor er telkens de zekering uit viel, kan dit er mee te maken hebben, dat het slot van de achterklep een opdonder gehad heeft?

Ik rij een:

ZJ van 1993, 4.0ltr op gas.

Graag een reaktie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte Jeep rijders,

Sinds er bij mij een nieuwe stekkerdoos achter bij de trekhaak is gekomen, werkt mijn achterklep niet meer op de automatische deurvergrendeling.

In het boekje van de auto kan ik niet vinden of het een zekering is. Bij de garage zeggen ze dat dit probleem niets met de nieuwe stekkerdoos te maken heeft gehad. Alleen wat ik zelf weet is, dat bij de oude stekkerdoos, kreeg ik kortsluiting waardoor er telkens de zekering uit viel, kan dit er mee te maken hebben, dat het slot van de achterklep een opdonder gehad heeft?

Ik rij een:

ZJ van 1993, 4.0ltr op gas.

Graag een reaktie.

Lijkt mij ook sterk dat het met stekkerdoos te maken heeft :rolleyes:

Kijk eens of er een draadje los zit ifzo

de rest van de A.B werkt dus wel ??

Een los stangetje zou ook wel kunnen met dat opdonder zoals je zegt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij ook sterk dat het met stekkerdoos te maken heeft :rolleyes:

Kijk eens of er een draadje los zit ifzo

de rest van de A.B werkt dus wel ??

Een los stangetje zou ook wel kunnen met dat opdonder zoals je zegt

De garage heeft er nog wel na gekeken, en ze hebben het uitgemeten, er kotm we; een signaal door.

Ja de rest van de a.b. werkt wel.

Wat bedoel je met een los stangetje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stangetje binnenin de deur/klep zou los kunnen zitten zodat het niet goed zou werken.

Hoor je ook niks in de klep ??

Kan zijn dat motortje het wel doet en stangetje daaraan los is zoals ik al eerder bedoelde , maar blijft een gok op afstand .

die dingen stoppen er idd zomaar weleens mee ,wel toevallig na die klap zeg maar /

Heb dat stangetje zelf wel eens los gehad en ging toen niet opslot etc.

Bekleding moet er wel af dan en kon het zo weer maken , wil ook wel verschuiven na verloop van tijd en kan nu ook het geval zijn bij jou door de opdoffer

Gr. J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stangetje binnenin de deur/klep zou los kunnen zitten zodat het niet goed zou werken.

Hoor je ook niks in de klep ??

Kan zijn dat motortje het wel doet en stangetje daaraan los is zoals ik al eerder bedoelde , maar blijft een gok op afstand .

die dingen stoppen er idd zomaar weleens mee ,wel toevallig na die klap zeg maar /

Heb dat stangetje zelf wel eens los gehad en ging toen niet opslot etc.

Bekleding moet er wel af dan en kon het zo weer maken , wil ook wel verschuiven na verloop van tijd en kan nu ook het geval zijn bij jou door de opdoffer

Gr. J

Handmatig met de sleutel, gaat het wel open en dicht, alleen niet met de a.b. Dus het stangetje zal wel goed zitten dan.

Verder over de achterklep, deze valt ook wel eens hard dicht, dus het kan ook zijn dat het draadje los is geschoten zodat hij het motortje niet meer raakt of kan dan niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handmatig met de sleutel, gaat het wel open en dicht, alleen niet met de a.b. Dus het stangetje zal wel goed zitten dan.

Verder over de achterklep, deze valt ook wel eens hard dicht, dus het kan ook zijn dat het draadje los is geschoten zodat hij het motortje niet meer raakt of kan dan niet?

Was bij mij ook zoiets toen.

Met de sleutel kun je het slot wat verder draaien als de A. B het doet en gaat dan net niet ver genog om het open te krijgen, er zit een soort van klem om dat stangetje en kan wat afgesteld moeten worden na de jaren , had zelf ook een 93er GC,

Heb het nog wel kunnen maken zoals ik al zei , wel wat werk maar was toen weer goed ,

Gr. J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...