Spring naar bijdragen

Liberty / Cherokee


Tony
 Share

Recommended Posts

Toen ik em voor het eerst zag op de foto's had ik zoiets van "wat een nichtenbak" ziet er veel te vrouwelijk uit.

Maar toen ik em in het echt zag, viel dat best wel mee. Zeker als er wat grotere bandjes onder zitten en een lichte verhoging vind ik het een puike auto om te zien.

En het rijdt natuurlijk goed, zowel op de weg als in terrein smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, je vraagt erom dus.....

ik heb er een mogen testen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verast was door zijn capasiteiten. de mechanishe onderdelen hebben zich al lager bewezen, en het ening grote nadeel is natuurlijk de onafhankelijke voor ophanging. deze beperkt de veerweg nogal.

ik denk dat een kj een heel goede keuze is als je niet echt het zware werk opzoekt(of zelden), of buiten je jeep geen andere wagen hebt.

het is het laatste model dat de rubicon test heeft moeten doen, en die test is nogal controversieel. blijkbaar zijn er nog wat blokken verschoven, stenen gestapeld, en van da spul. en dat is natuurlijk afgang voor jeep als zoiets uitkomt. maar als je het van de ander kant bekijkt: heel veel van de wagens uit deze categorie zitten al vast in een nat weiland, en als je naar de rubicon gaat kijken : zelft met verplaatsen van blokken is het een puike prestatie voor een "stocker"

dat, en ik vind zijn smoel er ook wel leuk uitzien.

veel geluk ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wink.gif Thanx Kameel! Vind hem vanzelf ook heel mooi.

En we hebben wel twee auto's maar ik wil niet gezien worden in een verlaagde 206...

En dit is wat MUGZY bedoelt:

trail5.jpg

Geen tractie...

En zo eindigd het waarschijnlijk als je echt gaat 'modderen':

trail6.jpg

En voor iedereen die nog twijfeld of hij de naam JEEP waardig is:

klik hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...