Spring naar bijdragen

yj staats scheef


MugZy
 Share

Recommended Posts

zoals sommige onder jullie weten staat mijn yj'tje al enkele weken gestald wegens een breuk aan mijn pols, maar nu was ik laatst in de garage, en toen merkte ik op dat de achterkandt wel heel er schuin stond. ik schat zo',n 3-4 cm verschil tussen links en rechts.

nu is het wel zo dat ik zowel de tracktiebar als the sway bar verwijderd heb. maar daar kan het toch niet alleen aan liggen?

zou het kunnen dat mijn achterveren of mijn shock al versleten zijn? het zijn trailmasters van net 2 jaar oud. zou de spanning op de schommels verschillend kunnen zijn ?

raadsels raadsels...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd ja...ik heb wel eens van shocks gehoord die na een paar jaar gingen 'zakken'.

Ik geloof dat dat EMU-shocks zijn die daar wel af en toe last van hebben.

...maar trailmaster? En na twee jaar? unsure.gif

Bladveer doorgezakt? Of misschien moet je alles maar weer eens vastmaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@May 17 2004, 22:29

Band lek ????? unsure.gif   unsure.gif

ja, het reserve wiel...zo het kunne? :-)

trailmasters zakken wel eens door, maar ik heb er alleen nog maar van gehoord bij 4liters.

nu is het wel zo dat ik achteraan geen bumbstops meer heb... zou het kunnen dat een schokdemper kapot gaat door te veel ingedrukt te worden? en zo ja, hoe kan ik testen/zien of de shock al dan niet gaar is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...