Spring naar bijdragen

Lpg Yj


Brooks69
 Share

Recommended Posts

Lap, alle goede wensen te spijt voor 2007 maar de mijne heeft zijn kuren ^_^ . Na 10 min rijden slaat mijn LPG installatie uit en krijg ik hen niet meer aan de praat, na 15 min wel en dan gaat hij een tijdje mee +/- 30km.

De lpg is van Prins 2e generatie de ledjes of indicatielampjes vallen dan ook uit, heb ik hier soms te maken met een slecht contact aan die schakelaar/ledjes?????

Greetz Hein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Klopt John daar ging ik ook vanuit maar volgens de papieren zou deze van 96 en 2e generatie zijn.

Hoi,

Hebt jij een AFS2 van Prins? Want ik heb zelf een AFS2 installatie van Prins wat rond de tijd van 1990 - 2003 is. Had ook problemen met gas en blijkt achteraf een Blauw dopje bij de verdamper dat niet goed was. Schijnt een produktie fout te zijn waardoor je met starten en vochtig weer veel problemen kan hebben. Bij dit blauw gevalletje komt regelmatig voor dat er scheurtjes en breukjes in komen waardoor dus vocht in komt.

Had ook onverklaarbare problemen ben toen naar de erkende LPG installateur geweest, deze kon het niet oplossen. Het kostte mij wel even 240 euro onderzoek kosten. Heb Prins zelf maar gebeld, verhaal verteld ect.. en kon daar ondanks dat het niet voor particulieren wegens "geheimen" toch langs komen en mijn problemen uit laten zoeken.

Enfin om een lang verhaal kort te maken. Ze hebben alles opnieuw afgeregeld en dit blauwe dop vervangen en dit alles voor niets.

Goede service bij Prins!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...