bossie Geplaatst December 31, 2006 Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2006 Volgens een APK vriendje van me zijn de regels aangepast voor 2007 naar Duits voorbeeld. De cilinder inhoud mag niet meer gecontroleerd worden,net zo min als 't aantal cilinders, de kleur,lengte,breedte,hoogte en gewicht. Zijn er al Jeepers heel blij of ben ik de eenigste?? Gr.Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst December 31, 2006 Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2006 lees maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst December 31, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2006 lees maar Leuk om te weten! Ik had 'm nog niet gezien.. Maar bij de RDW willen ze geen Wrangler op V 8 papieren zetten.. Dan liever via Duitsland.. Kost de helft minder en moeten ze overnemen in Nederland. Ik heb er alleen een Belgies kenteken bij voor "lichte vracht" en daar staat helemaal nix op van aantal cilinders en kw dus moet 'm toch laten herkeuren.. Gr.Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst January 1, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2007 Leuk om te weten!Ik had 'm nog niet gezien.. Maar bij de RDW willen ze geen Wrangler op V 8 papieren zetten.. Dan liever via Duitsland.. Kost de helft minder en moeten ze overnemen in Nederland. Ik heb er alleen een Belgies kenteken bij voor "lichte vracht" en daar staat helemaal nix op van aantal cilinders en kw dus moet 'm toch laten herkeuren.. Gr.Karel. woon jij in belgie? interesant om te weten kan ik nog wat verder sleutelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
overlander Geplaatst January 1, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2007 Leuk om te weten!Ik had 'm nog niet gezien.. Maar bij de RDW willen ze geen Wrangler op V 8 papieren zetten.. Dan liever via Duitsland.. Kost de helft minder en moeten ze overnemen in Nederland. Ik heb er alleen een Belgies kenteken bij voor "lichte vracht" en daar staat helemaal nix op van aantal cilinders en kw dus moet 'm toch laten herkeuren.. Gr.Karel. ga eerst hier naar de rdw belgie hoort toch ook bij de eu ben je wel zeker dat er geen cc op staat of iets dergelijks maar er moet wel iets over de gewichten opstaan of een constructie plaatje met gewichten dan krijg je ook een kenteken met v8 erop maar wel een grijs kenteken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst January 2, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 2, 2007 Ben Brabander(aan de NL kant vande lijn..)maar heb in België een wranger gekocht om om te bouwen.. Heb er de laatste tijd alleen weinig tijd voor maar rustig alle onderdelen bij elkaar aan 't sprokkelen... Heb laatst m'n 5.9 gevonden die er in gaat en ben nu nog op zoek naar 'n gebruikte 6 bak van 'n Rubicon.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst January 2, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 2, 2007 Ben Brabander(aan de NL kant vande lijn..)maar heb in België een wranger gekochtom om te bouwen.. Heb er de laatste tijd alleen weinig tijd voor maar rustig alle onderdelen bij elkaar aan 't sprokkelen... Heb laatst m'n 5.9 gevonden die er in gaat en ben nu nog op zoek naar 'n gebruikte 6 bak van 'n Rubicon.. wat heeft dat met de apk regels te maken ???? je moet je postje zetten in te koop gevraagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob Kramer Geplaatst January 2, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 2, 2007 Misschien bedoelt-ie wel dat ie er stiekem een V8 in meubelt,terwijl op het kenteken een 6-cilinder staat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst January 7, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2007 Ik bedoel dat ik 'n 8 cilinder er in wil werken en 'm in nederland door de RDW wil laten keuren om ook netjes als gehoorzame( ) burger met 'n Jeep op de weg te mogen die klopt op kenteken.. Doorom was mijn vraag of er orginele Wranglers in NL rond rijden met 'n V 8 er in en die ook oficieel op de papieren vermeld staat en gekeurd is. Hoe doe je zoiets? Waar begin ik? Is 't mischien makkelijker om 'm eerst helemaal te bouwen en kan in Duitsland kenteken er op te zetten en weer terug in te voeren in Nederland? Dan moet de RDW namelijk een nederlands kenteken er op af geven. Als er al mensen zijn die dat gedaan hebben dan kan ik 't duitse gedeelte over slaan en rechtstreeks nederlands kenteken aanvragen ALS ik tenminste het chasie nr weet van die Jeep want dat is in principe het zefde als 'n type goedkeuring.. Nog iemand die me kan volgen of ben ik nu écht iedereen kwijt hier???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bossie Geplaatst January 7, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2007 O ja.. Vergeten.. Ik heb nu helemaal geen kenteken alleen Belse papieren er bij(Belgen hebben een persoonlijk kenteken en geen auto gebonden kenteken) Daar staat echt nix op behalve "lichte vracht". Gr.Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.