charlie Geplaatst December 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst December 7, 2006 De radiator van mijn CJ moet opnieuw gesoldeerd (bijde kanten is de bevestiging compleet los van de radiator) worden, ook zijn diverse lamelle niet recht meer voorop de radiator. Wat kan ik beter doen, gewoon een nieuwe (high volume) aanschaffen of deze op laten knappen. En als het een nieuwe moet worden waar schaf ik deze dan het beste aan en welke koop ik het beste? De radiator zit voor een AMC 304 blok met automaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst December 7, 2006 Rapporteren Share Geplaatst December 7, 2006 De radiator van mijn CJ moet opnieuw gesoldeerd (bijde kanten is de bevestiging compleet los van de radiator) worden, ook zijn diverse lamelle niet recht meer voorop de radiator.Wat kan ik beter doen, gewoon een nieuwe (high volume) aanschaffen of deze op laten knappen. En als het een nieuwe moet worden waar schaf ik deze dan het beste aan en welke koop ik het beste? De radiator zit voor een AMC 304 blok met automaat. Een beetje revisie bedrijf kan de radiator nog herstellen. Als je natuurlijk koelingsproblemen voor je motor of automaat hebt dan kun je beter een zwaardere steken. Maar die problemen misschien kunnen goedkoper ook opgelost worden door bv een tunnel te plaatsen (indien je die niet hebt), een zwaardere waterpomp, een extra oliekoeler, een grotere fan,..... Als je toch beslist te veranderen zou ik voor een alu exemplaar gaan bij bv 4wd of novak of bij jeepparts.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.