Spring naar bijdragen

Banden vraag


Remcog
 Share

Recommended Posts

Hoi Forum,

Wel mijn jeep is grondig door de revisie gegaan en nu zijn binnenkort de banden en velgen aan de beurt. Wat is de breedste band die ik op mijn YJ kan zetten. Zonder dat ze de fenders raken. Kan ik een 16inc velg op de wagen zetten met een wat bredere band of moet ik de wagen dan verhogen ? Heb er nu 253 75 15 onder zitten maar ik zou graag wat breeder en hogere bloggers banden hebben zodat ik mijn tuin met de jeep kan omspitten.

Groetjes,

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je grotere banden wilt zul je toch ruimte in de wielkasten moeten creeren of dmv bodylift of je had veerbladen moeten kopen met een lift

Je kunt een bodylift kopen of verlengde shackles maken of kopen dan kun je ook stukje hoger.

De adviezen hier heb je in Portugal weinig aan. Als je wat nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je grotere banden wilt zul je toch ruimte in de wielkasten moeten creeren of dmv bodylift of je had veerbladen moeten kopen met een lift

Je kunt een bodylift kopen of verlengde shackles maken of kopen dan kun je ook stukje hoger.

De adviezen hier heb je in Portugal weinig aan. Als je wat nodig hebt.

Ik weet het. Maar SPANJE das de oplossing. Heb nu een contact daar die alles wat ik maar wil kan regelen. Dus 235 75 15 is max wat er onder kan. Nou dan doe ik dat...maar wel MUD banden a.d. 99 euro per stuk. Heb net veertjes gekocht en die zitten er nu onder. Mischien dat ik wel een body lift doe maar nu effen niet deze hobbie begint aardig in de kosten te lopen. Kan beter een nieuwe JK kopen dan mijn YJ blijven PIMPEN smile.gif

Thanks deserado.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...