Spring naar bijdragen

velgen bestellen in de usa ?


bryancj7
 Share

Recommended Posts

Hallo, ben sinds kort in het bezit van een cj7 uit 1979, nu heb ik euke blingvelgen gezien van mickey thompson. maar.....hier in ned kosten ze ex btw 130 euri per stuk. en ik wil dr 5 van hebben. Nu zag ik dat ze in de US 100 dollar kosten. is verleidelijk maar loont t ook om ze daar te kopen ? wat komt er nog allemaal bij voor ik ze hier heb . Heb nul komma nix ervaring met bestellen in de us dus sta helemaal open voor tips. en eventueel een helpende jeephand. groetjes, bryan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ben sinds kort in het bezit van een cj7 uit 1979, nu heb ik euke blingvelgen gezien van mickey thompson. maar.....hier in ned kosten ze ex btw 130 euri per stuk. en ik wil dr 5 van hebben. Nu zag ik dat ze in de US 100 dollar kosten. is verleidelijk maar loont t ook om ze daar te kopen ? wat komt er nog allemaal bij voor ik ze hier heb . Heb nul komma nix ervaring met bestellen in de us dus sta helemaal open voor tips. en eventueel een helpende jeephand. groetjes, bryan

grootste kostenpost is transport. 4 of 5 velgen is per zeevracht te duur door de afhandelingskosten

BTW 19% en 4,5% invoerrechten is verschil tussen de usd en euro koers dus dat maakt niet veel uit.

Dwz dat je voor usd 100 hier betaald eur 100 incl.

voor 4 velgen ben je al gauw 125-150 Eur vrachtkosten kwijt

Dus velgen = bij B&S Kopen.

Ik haal wel veel onderdelen en RVS uit USA

Wil je wat hebben stuur dan een pb of mailtje dan vertel ik je wel waar je het kunt halen of je kunt het via mij doen

Kost hetzelfde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey dez. bedankt voor je info. zal idd wel b en s worden.Mocht ik in de toekomst nog andere dingen nodig hebben....vast wel......dan neem ik nog ff contact met je op. Gaat vast nog wel wat kapot....alhoewel ik t nu ff niet hoop, kreeg al genoeg achter elkaar. Sperbedankt voor je hulp alvast en zal er zeker een keer gebruik van gaan maken. greetz, bryan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb twee jaar geleden 5 mickey thompson alcoa velgen besteld in de us.

Verzendkosten waren 150 euro via ups.

Alle kosten inbegrepen kwam ik voor deze velgen nog een stuk goedkoper uit dan bij o.a. b&s

Als je stalen/chroom velgen besteld denk ik niet dat het veel zal uitmaken...

Heb voor mijn vorige cj een setje chroom velgen gekocht bij off road centre utrecht. Was toen ( in 2000) een leuke prijs....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...