Spring naar bijdragen

passende stoelen yj


djeepie
 Share

Recommended Posts

Hoi, we zoeken passende stoelen voor in de jeep, want het probleem is dat de stoelen die er nu in zitten, eigenlijk iets te hoog zijn. Nu heb ik al veel verschillende site's gezien', maar vind het knap duur allemaal. Zijn er mischien mensen die leuke site's weten? Hoef natuurlijk niet super goedkoop te zijn, want willen wel kwaliteit. Maar stoelen van rond de 500 a 600 euro per stuk vind ik net iets te ver gaan blink.gif . Dus mensen met suggesties..jullie zijn welkom smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan wat voor stoelen zit je te denken ?

Als je weer normale YJ stoelen erin zet , blijf je dus hetzelfde zitten

Kuipstoelen of sportstoelen kan ook , maar dan moet je wel het onderframe aanpassen.

Vaak zitten deze stoelen juist hoger

Dat is het em nu juist, er zitten nu geen originele stoelen in. Hoe zit het met die bestopstoelen zitten die ook hoger als de originele stoelen? Maar wil eigenlijk wel iets van sportstoel, dus blijf ik met hetzelfde probleem zitten dus? dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het em nu juist, er zitten nu geen originele stoelen in. Hoe zit het met die bestopstoelen zitten die ook hoger als de originele stoelen? Maar wil eigenlijk wel iets van sportstoel, dus blijf ik met hetzelfde probleem zitten dus? dry.gif

Wij hebben die Besttop stoelen er in en bevallen echt helemaal perfect. Zitten denk ik ongeveer gelijk aan de originele stoelen.

Waarom wil je lager zitten? Heeft dat met je eigen lengte te maken of gewoon met " een gevoel"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben die Besttop stoelen er in en bevallen echt helemaal perfect. Zitten denk ik ongeveer gelijk aan de originele stoelen.

Waarom wil je lager zitten? Heeft dat met je eigen lengte te maken of gewoon met " een gevoel"?

Nicole is 1.68 m en die zit niet goed op die stoelen. Is niet erg voor korte ritjes, maar als we een x een lange tour willen maken moet ze wel goed zitten.

En welke stoelen hebben jullie van bestop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben de Trailmax Pro.

Das deze

p36561b.jpg

Yvonne is 1.52 (met moeite en hoge hakken... laugh.gif ) en zit er prima in.

Stoel geeft goede steun in de knieholten en zit (wat mij betreft) helemaal goed.

Je iunt ze in US bestellen, of vraag B&S eens om een offerte. Heeft ook de andere modellen van Bestop.

Succes iig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...