Spring naar bijdragen

"SCHEEL" stoelen


DEEF
 Share

Recommended Posts

Ik heb gehoord dat deze stoelen heel geschikt zijn in de jeep , ik heb ze nog niet live mogen voelen ,zijn ze echt goed of wat voor andere stoelen kan ik nemen ik wil namelijk andere stoelen . ( Oja tips om intebouwen zijn natuurlijk altijd welkom niet dat het een hele "las" operatie word)

Ik heb namelijk gisteren stoelen uit een grand cherokee ingebouwd maar die zitten veel te hoog!

thanx mvgr. Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheel stoelen zijn inderdaad geschikt. Ik heb ze er ook in en je zit waar je zit , wat de Jeep ook doet om je eruit te gooien biggrin.gif .

Inbouw is een kwestie van een uurtje. De stoelframes zijn iets te breed , maar met een stripje van 30 mm aan beide kanten ertussen , met de bevestigingsgaten van de stoel en die van het originele Wranglerframe erin geboord is het zo gepiept.

Probeer wel de universele sportstoel te krijgen , want daar praat ik over , niet eentje die voor een bepaald autotype was bestemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheel stoelen zijn inderdaad geschikt. Ik heb ze er ook in en je zit waar je zit , wat de Jeep ook doet om je eruit te gooien biggrin.gif .

Inbouw is een kwestie van een uurtje. De stoelframes zijn iets te breed , maar met een stripje van 30 mm aan beide kanten ertussen , met de bevestigingsgaten van de stoel en die van het originele Wranglerframe erin geboord is het zo gepiept.

Probeer wel de universele sportstoel te krijgen , want daar praat ik over , niet eentje die voor een bepaald autotype was bestemd.

O ok , ik dacht dat die stoelen allemaal universeel waren maar ze worden ook dus gemaakt voor bepaalde auto merken , weet jij misschien op welke maat ik moet letten ? want dr staan er veel op marktplaats .... Oja bedankt voor je reactie !! gr.Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...