Spring naar bijdragen

Ruitenwissers


Kamikaze
 Share

Recommended Posts

Met die regen vandaag uiteraard de ruitenwissers gebruikt,maar tot m'n grote verbazing wilden ze niet meer uit gaan blink.gif !

alle snelheden geprobeerd daar na steeds op uit gezet, maar ze hadden er zin ze bleven gaan dry.gif !

Pas als ik de motor uitzette de ruitenwisserstand op "off"stand had en de motor weer aan deed wistten ze nog 1 keer en daarna bleven ze wel "uit" staan yes.gif .

Wat kan dit zijn, iemand hier ervaring mee?

(YJ 1988)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een probleem met je interval relais.

Onder je lichtschakelaar zit dat ding met klitterband onder je dash geplakt. Beide stekkers eraf trekken en in elkaar steken. Je hebt nu geen interval meer, maar als de wissers gewoon aan en uit kunnen worden gezet heb je de oorzaak!

Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me een probleem met je interval relais.

Onder je lichtschakelaar zit dat ding met klitterband onder je dash geplakt. Beide stekkers eraf trekken en in elkaar steken. Je hebt nu geen interval meer, maar als de wissers gewoon aan en uit kunnen worden gezet heb je de oorzaak!

Succes!!!

Ik snap er niks meer van....wilde net even datgene doen wat je adviseerde wink.gif ....... dus check eerst nog ff en........hij doet gewoon weer wat ik wil biggrin.gifblink.gif zonder wat aan de bekabeling gedaan te hebben.....nou moeoeoeoe blink.gifblink.gifblink.gifblink.gif 87wrangler bedankt in elk geval voor je advies thumbsup.gifworshippy.gif !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...