Spring naar bijdragen

Jeep gestolen


marc van rossem
 Share

Recommended Posts

ow sorry hoor! dacht ook een keer goed te doen.

dus omdat jij het wil: mod -> sluiten maar.

........... sorry hoor sad.gif ,...zo had ik het ook weer niet bedoeld (zijn we weer vriendjes Marc ? unsure.gifunsure.gif ) , ben allang blij dat er zoveel mogelijk aandacht voor is thumbsup.gif , wat mij betreft in ieder topic bovenaan een opsporing verzocht melding ......., net zoals de

dealer/verkoper al zegt : blijf met je p**en van iemands spullen af ( ZEKER EEN JEEP!!!!!!) mad.gifmad.gif ..

Hoop voor de verkoper EN voor de aanstaande koper ( en forummer) dat hij snel en onbeschadigd teruggevonden wordt yes.gifyes.gif .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow sorry hoor! dacht ook een keer goed te doen.

dus omdat jij het wil: mod -> sluiten maar.

Sow Marc... bietje touchy vandaag/toen?? laugh.gif

Tis idd de Jeep die Djeepie wilde gaan kopen (1e Jeep)

Errug lullig dus en ik word steeds pislinker over die gasten m/v die met hun poten niet van je spullen kunnen afblijven. (heb ook wat ervaring opgedaan de laatste weken).

Het komt gelukkig niet heel veel voor, althans ik hoor het (op het Forum) zelden.

Het zou een idee kunnen zijn voor die enkele keer dat t wel gebeurt een soort signaleringsbericht te maken, dat automatisch opent op het moment dat je inlogt.

Heb je in ieder geval een landelijke signalering.

tis maar een zaterdagochtend idee, na the-night-before...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sow Marc... bietje touchy vandaag/toen?? laugh.gif

Nee hoor, ben van nature een chronisch sjacharijn laugh.gif

Waar het mij om ging is om zo veel mogelijk aandacht hiervoor. Dat het in een ander topic al was beschreven had ik inderdaad niet gelezen ( er zijn mensen die niet alle topics lezen namelijk, oja? ja.) Neemt nog niet weg dat dit soort berichten een eigen topic kunnen gebruiken. Ik weet ook niet of een melding bij het inloggen wel het gewenste resultaat zal bereiken. Ik bedoel we hebben ik weet niet hoeveel leden maar niet iedereen logt in maar bekijkt het forum alleen als bezoeker, deze mensen zouden de berichtgeving dus niet kunnen zien. Of praat ik nou onzin, zoals altijd blink.gif

We wachten af, maar ondertussen is die YJ nog steeds gestolen......... cry.gif

gr. Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...