Spring naar bijdragen

autpmaat 5.2 I ltd


Recommended Posts

wwilde vraag wat zou het kunnen zijn als bij een grand 5.2 i ltd de automaat niet overschakeld naar overdrive,kan die auto nl voor weing kopen van een 'leek'.

Gezien de reputatie van Jeep op het gebeid van elektriek zou ik een electrische storing bovenaan het lijstje noteren tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de reputatie van Jeep op het gebeid van elektriek zou ik een electrische storing bovenaan het lijstje noteren tongue.gif

Ik dacht ook aan aotomaat filter??misschien nooit vervangen,maar er wordt nooit wat verteld over viscous

Er wordt 2000 gevraagd als ie verder goed is lijkt 1500 of 1600 mij niet te veel,krijg m wel gefixt,het kan volgens mij niet zo ernstig zijn heb wel een slechtere automaat gehad..

Ik dacht ook aan aotomaat filter??misschien nooit vervangen,maar er wordt nooit wat verteld over viscous

Er wordt 2000 gevraagd als ie verder goed is lijkt 1500 of 1600 mij niet te veel,krijg m wel gefixt,het kan volgens mij niet zo ernstig zijn heb wel een slechtere automaat gehad..

Heb net kenteken gecheckt bij rdw en het is een 4.0 ltd apk jan 2007

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Selecttrack (242) is het meest gangbaar en biedt als extra wel de mogelijkheid om op de verharde weg in 4wd te rijden. Een lampje met opschrift "Full time" of een symbool met 2 assen geeft aan dat er in 4x4 gereden wordt. In het terrein wordt de parttime stand ingeschakeld, waardoor het middenste differentieel ( in de tussenbak) gesperd wordt. Het lampje met opschrift "Parttime" licht nu op. Wanneer het parttime lampje aan is, mag er niet op de verharde weg worden gereden! Als laatste stand heeft ook dit systeem een "4wd Lo" stand voor het zwaardere terreinwerk!

waneer je de keuzehendel alleen hoog of laag kan zetten is ut een 249 met visco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Selecttrack (242) is het meest gangbaar en biedt als extra wel de mogelijkheid om op de verharde weg in 4wd te rijden. Een lampje met opschrift "Full time" of een symbool met 2 assen geeft aan dat er in 4x4 gereden wordt. In het terrein wordt de parttime stand ingeschakeld, waardoor het middenste differentieel ( in de tussenbak) gesperd wordt. Het lampje met opschrift "Parttime" licht nu op. Wanneer het parttime lampje aan is, mag er niet op de verharde weg worden gereden! Als laatste stand heeft ook dit systeem een "4wd Lo" stand voor het zwaardere terreinwerk!

waneer je de keuzehendel alleen hoog of laag kan zetten is ut een 249 met visco

Ik ga morgen kijken en rijden bij die man want is nl dezelfde als ik nu grand 93 4.0 ook dezelfde kleur

en voor heel weinig geld. En die zei net schakeld allen niet laatste versnelling in,heb net mijn vriend gesproken van

Brabant 4x4 waarschijnlijk sensor en in ergste geval automaat comp. of de bak en dan spring ik er nog dik uit.

DAS TE GEK!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wwilde vraag wat zou het kunnen zijn als bij een grand 5.2 i ltd de automaat niet overschakeld naar overdrive,kan die auto nl voor weing kopen van een 'leek'.
Als het een 4.0 is heeft hij geen overdrive maar een lock-up dacht ik. En een viscosekoppeling zit er dan ook niet in, maar vermoedelijk een select-track.

wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...