Spring naar bijdragen

Aansteker doet 't niet meer


Recommended Posts

Ga morgen op vakantie, (Jaja alweer) en heb net een koelkastje aangesloten op de aansteker. Nu is waarschijnlijk de zekering eruit geknalt. Gister had ik hetzelfde doordat ik een extra aansteker achter heb aangebracht en toen sluiting maakte. In het zekering kastje bij rechter portier was toen Nr. 11 doorgebrand. Vervangen en hij deed het weer.

Nu doet tie na de koelkast ook niets meer maar is de desbetreffende zekering nog heel.......

Is er een andere zekering waar deze weer achter zit????

Anders maar een andere draad trekken naar binnen die lekker dik is. Nog suggesties waar ik die makkelijk naar binnen kan krijgen via de firewall??

Tnx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga morgen op vakantie, (Jaja alweer) en heb net een koelkastje aangesloten op de aansteker. Nu is waarschijnlijk de zekering eruit geknalt. Gister had ik hetzelfde doordat ik een extra aansteker achter heb aangebracht en toen sluiting maakte. In het zekering kastje bij rechter portier was toen Nr. 11 doorgebrand. Vervangen en hij deed het weer.

Nu doet tie na de koelkast ook niets meer maar is de desbetreffende zekering nog heel.......

Is er een andere zekering waar deze weer achter zit????

Ik heb helaas geen ZJ manual, maar als dat zo is, zal meer het niet doen. Continu spanning "30" is nog apart gezekerd.

Anders maar een andere draad trekken naar binnen die lekker dik is. Nog suggesties waar ik die makkelijk naar binnen kan krijgen via de firewall??

Tnx.

Makkelijkst via de doorvoer linksvoor (bij mij zit die achter de remdrukverdeler). Zo kom je ook achter het zekeringen kastje links. Ook hier moet ik bekennen geen ZJ ervaring te hebben.

Groet en succes,

JPK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...