Spring naar bijdragen

gezien op 4wd kent iemand dit? wordt gemaakt voor 4 wn 6 cilinder moto


martinus_
 Share

Recommended Posts

performance kit

Zou dit merkbaar meer vermogen geven of alleen een betere verbranding en dus iets zuiniger.

Ik heb een tijd geleden gekeken voor tunen en heb toen eigenlijk niks gevonden, alleen her en der gelezen dat chiptunen weinig tot niks deed.

ik weet dat de beste optie is 'een dikke v8 planten' maar ben gewoon nieuwsgierig en kan hem met familie mee laten komen uit de states.... smile.gif

JP50Kit.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je terug je volle vermogen, dan is er maar één oplossing:

ANDERE VERHOUDINGEN STEKEN

Je wint niet aan vermogen, maar de 4.0 liter is meer dan sterk genoeg.

Ipv al die kleine middeltjes zoals luchtfilters, bobines,.... die allemaal samen wel een verschil zullen

uitmaken maar zeker niet opkunnen tegen het steken van andere verhoudingen die terug

de af fabriek vermogens herstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4wd ligt er uit denk ik, kan er niet op komen iig

grrr ligt er nog steeds uit ja, is een setje van jacobs electronic, kan het setje op hun pagina ook niet vinden, http://www.jacobselectronics.com/ maar ff wachten tot 4wd weer up is, de set voor wrangler die daar staat is niet kompleet met wat op 4wd wordt aangeboden.

Wil je terug je volle vermogen, dan is er maar één oplossing:

ANDERE VERHOUDINGEN STEKEN

Je wint niet aan vermogen, maar de 4.0 liter is meer dan sterk genoeg.

Ipv al die kleine middeltjes zoals luchtfilters, bobines,.... die allemaal samen wel een verschil zullen

uitmaken maar zeker niet opkunnen tegen het steken van andere verhoudingen die terug

de af fabriek vermogens herstellen.

mijn wagen is van 1992 en de techniek is van 2006 ik kom wel eens bij ruud fredricks en daar kunnen ze met weinig toch het vermogen en het verbruik merkbaar verbeteren.

natuurlijk verwacht k geen 10tallen pks er bij maar een paar pks en merkbaar zuiniger zou leuk kunnen zijn toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...