Spring naar bijdragen

een balzaal


BULL
 Share

Recommended Posts

JA,

Na afgelopen zondag de bekleding uit mijn Jeep te hebben gehaald.

Was vandaag de dag om de hele jeep leeg te halen (het weer werkte nie mee sad.gif )

alle stoelen en de achterbank.

Het lijkt wel een balzaal hierbinnen (holle bomen) laugh.gif

Daarna alles grondig gereinigd en licht geschuurd.

Morgen de hele binnenkant weer opnieuw in de lak zetten.

Even 2 dagen drogen en de stoelen met gewassen hoezen er weer in.

Oo wat zal Mo het weer na der zin hebben op een schone en droge achterbank wink.gif

Alle schanierpunten even smeren en de roest uit de riemen halen.

De bekleding zonder het vilt en het middenconsole terug plaatsen en de jeep kan er weer tegen.

Wilde eigenlijk ook de hardtop eraf gooien maar het weer laat het niet toe.

Zo en daarna is de onderkant weer aan de beurt.

wordt vervolgt.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2de dag.

vandaag de binnen kant gespoten mooi zwart zijde glans.

nu lekker laten drogen en morgen weer inrichten met de stoelen en de bank en natuurlijk de bekleding zonder vilt biggrin.gif scheelt het spons effect als je door het water rijdt.

Morgen beginnen we met de onderkant.

eerst de ring van mijn tussen bak vervangen de oprit wordt aardig nat van al dat atf3 spul.

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag de achterste aandrijf as gedemonteerd en een nieuwe bus in de tussenbak gemonteerd deze was een beetje aan het lekken na vorige week zondag. ohmy.gif

Het demonteren van zo een ring gaat nie echt vanzelf met veel #$@ en getier is het toch gelukt (zit best vast) biggrin.gif

alles schoon gemaakt en de nieuwe ring er met beleid weer in gezet en tussenbak bij gevuld met ATF3.

Even een proefrit gemaakt zoale het er nu neer uitziet is alles weer dicht en loopt als een zonnetje

Ik heb de bekleding nog nietterug gezet dus neem morgen wel even een foto.

Groet,

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej,

Zo leeg is tie van mij ook net geweest

Ik heb de CJ helemaal leeg gehaald, bekleding zat er al niet meer in en de bodem was echt enorm vuil en stukken lak eraf enzo. De stoelen waren allebei scheef en de hele binnenkant was erg vuil.

Alles eruit dus, opnieuw geschilderd met blauwe menie. Nieuwe vloerbedekking erin, Cobra sportstoeltjes, dashboard, console en rollbar opnieuw gespoten en nu is tie weer piekfijn in orde.

Nog 'n aantal kleine dingen en hij is klaar voor de APK

Shark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vandaag lekte er iets

er was iets geknapt onder de jeep sad.gifsad.gif

Eindelijk alle lekkages dicht begint de remleiding te lekken JAJA het is echt waar.

Net nw RVS leidingen hebben die EIkels de leiding niet goed vast gedraait mad.gif

Dus vanavond onder de jeep en even een extra slag gegegeven effe remmen (leidingen weer op druk) en gelukkig weer dicht smile.gif

Ben me nu geestelijk aan het voor bereiden voor de diffies te lossen en schoon te maken en net zo mooi te maken als Ogdak wink.gif

Ik hoop dat het voor as weekend lukt anders na het weekend blink.gif

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...