Spring naar bijdragen

Recommended Posts

hey mensen ik heb vorige week mijn standaard demper laten vervangen omdat de tussenschotjes los waren nu zit bij mn nieuwe demper ook al een tussenschotje los nu is mijn vraag: kan ik dat ding er niet gewoon tussen uit halen ? dat ik zeg maar gewoon de pijpen direct aan elkaar las zonder demper wat voor soort geluid geeft dit is het echt niet te harden of valt het wel mee . andere ideen zijn natuurlijk ook altijd welkom

mvg danny m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey mensen ik heb vorige week mijn standaard demper laten vervangen omdat de tussenschotjes los waren nu zit bij mn nieuwe demper ook al een tussenschotje los nu is mijn vraag: kan ik dat ding er niet gewoon tussen uit halen ? dat ik zeg maar gewoon de pijpen direct aan elkaar las zonder demper wat voor soort geluid geeft dit is het echt niet te harden of valt het wel mee . andere ideen zijn natuurlijk ook altijd welkom

mvg danny m

Ik heb er een tussendemper (vlammendover) tussen gezet dan heb je nog een beetje demping en een leuk geluid. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had hem besteld bij een jeep sloperij vanaf de demper naar achter voor 90 eurie bij de dealer koste hij 180 dus het was een 2e hands demper . zon vlammendover komt die gewoon op defzelde plek als de standaard demper ? en moet mn kat er dan ook af? of kan ik die gewoon laten zitten die vlammendover op de plek van de demper doen en klaar is kees of piet of wie het maar doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...