Spring naar bijdragen

deuren eraf


Recommended Posts

hallo mensen na een poosje bij de garage gestaan te hebben heb ik nu eindelijk mn jeepie terug nu is mijn vraag hoe ik die deuren eraf kan halen .

zelf dacht ik door het boutje los te draaien bij de bovenste schanier en dan gewoon de deur eruit te tillen maar hoe hard ik ook trek ik krijg hem er niet uit

doe ik het verkeerd ? is er een andere methode? of moet ik gewoon nog harder trekken groeten danny m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo mensen na een poosje bij de garage gestaan te hebben heb ik nu eindelijk mn jeepie terug nu is mijn vraag hoe ik die deuren eraf kan halen .

zelf dacht ik door het boutje los te draaien bij de bovenste schanier en dan gewoon de deur eruit te tillen maar hoe hard ik ook trek ik krijg hem er niet uit

doe ik het verkeerd ? is er een andere methode? of moet ik gewoon nog harder trekken groeten danny m

De twee bouten losdraaien is al een goed begin.

De deur een beetje heen en weer bewegen en dan langzaam omhoog trekken.

m.v.g.

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou respect voor de mensen die het voorelkaar hebben gekregen want ze zitten echt muur vast echt geen beweging in te krijgen .

ben een uur aan het rukken geweest maar het enige resultaat was dat ik bek af was en de deuren er nog steeds opzitten wink.gif

zou het helpen als ik er kruipolie tussen probeer te spuiten of tast dit de lak aan ? andere ideen zijn natuurlijk ook welkom

groetn danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou het is eindelijk gelukt met een beetje hulp dat wel maar ze zijn er nu af , rijd veel lekkerder nu met dit weer .

in ieder geval bedankt voor de snelle reacties

groeten uit drenthe

wink.gif tip: wanneer je ze terugplaats doe er een teflon ringetje tussen de scharnieren en een beetje vet.

zo voorkom je dat het metaal over metaal schuurt en het voorkomt lelijke roest druipers.

De deur loopt weer lekker soepel.

passen doet de deur toch wel met zo'n ringetje, zo kritisch valt een jeep deur nou ook niet in het slot.... smile.gif

dit mits je natuurlijk stalen scharnieren hebt.

it works for me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wink.gif tip: wanneer je ze terugplaats doe er een teflon ringetje tussen de scharnieren en een beetje vet.

zo voorkom je dat het metaal over metaal schuurt en het voorkomt lelijke roest druipers.

De deur loopt weer lekker soepel.

passen doet de deur toch wel met zo'n ringetje, zo kritisch valt een jeep deur nou ook niet in het slot.... smile.gif

dit mits je natuurlijk stalen scharnieren hebt.

it works for me!

hey thanx goed idee had er zelf nog niet aan gedacht ga ik zeker doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...