Spring naar bijdragen

benzinemeter


Recommended Posts

Mijn benzine meter heeft letterlijk het heen en weer...het wijzertje blijft niet "stilstaan"( 'tuurlijk met 1:4,5,zie je 'm zo van rechts naar links verschuiven tongue.gif !!!)

ligt dat meer aan het vlottertje of is het iets met de"aarding"of dergelijks van de bedrading... blink.gif ( ik heb een wrangler '88)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel gaat hij heen en weer dan, en binnen welke tijd?

edit: tevens verplaatst naar 't YJ forum wink.gif

zodra ik gas geef zonder te rijden heeft ie al een bewegingsuitslag van een halve tot driekwart cm. bij stationair draaien, blijft ie redelijk mooi stil.

Ok, ik dacht dat het topic techniek algemeen was... blink.gif

Heen en weer op en neer je rijdt een Jeep of nie

Maar als je zo heen er weer gaat heb ben je toe aan een nw inbouwen denk ik

Of even kijken voor een mooie 2de hands maar eerst effe checken of alles goe zit

Succes.

BULL

....thnx...,maar bedoel je een nieuwe vlotter of benzine meter op het dashboard......?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doet je voltmeter als je gasgeeft? Het klinkt mij in iedergeval niet naar een probleem met de vlotter!
De rest van de metertjes blijven "rustig" de voltmeter verandert alleen als ik bv. de lichten aan of uit doe(ik moet wel nog en sterkere accu kopen!, ik had ff goed gekeken er zit nou een renault-accu in).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...