Spring naar bijdragen

gezocht: Goed reparatie adres omgeving Dordrecht


Recommended Posts

Hallo, wij hebben waarschijnlijk een kapotte cardan, hij zoemt en bij gas los laten als je ongeveer 50 rijdt begint hij te bonken. Dit schijnt aan de cardan te liggen. Je kan hiermee blijven rijden zonder dat het kwaad kan, maar ik zou het graag willen laten maken.

Ik hoorde van iemand dat er in DenHaag een goede schijnt te zitten, maar het adres is onbekend. Kan iemand mij een adres geven die hier verstand van heeft en redelijk is met zijn prijzen. Omgeving Randstad, Zuid Holland Liever geen officiele chrysler dealer, daar heb ik niet zo'n hoge pet van op.

ALvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bonken? achter?

steekas

normaal zou ik Jeeped roepen.....maar die ligt in de lappenmand

je zou Jeeped kunnen pmen mar geen idee waneer die kan werken

Heb je zijn adres voor mij?

Ook las ik een adres in TIel, dat is niet zo ver weg bij mij vandaan. is dat een vertrouwd adres?

Wat is trouwens het verschil tussen de types van Grand Cherokee ZJ WJen nog iets met KJ?

Ik weet niet wat ik heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke bedankt voor de moeite. Ik zal van het weekend even contact met ze opnemen.

Groetjes Lorette

Ik heb inmiddels al gebeld en kan over 3 weken op zaterdag langskomen. Ik hoop echt dat zij weten wat het is. De Chrysler in Dordrecht heeft er al 2 uur naar gekeken en wisten niet wat het was. Ze dachten dat het geen kwaad kon en als we het toch wilden laten maken moest de versnellingsbak eraf. Maar volgens mij weten ze helemaal niet wat het is!! Volgens mij hebben ze geen verstand van 4x4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even verplaast naar GC fora

waar komt het geluid vandaan?

en waneer ga je het horen? met gas los of de hele tijd

is het snelheids gevoelig? harder bonken bij meer snelheid

Het geluid hoor je vooral bij snelheden tussen de 40 en 55, dus eigenlijk in de bebouwde kom. Als ik dan rij, en mijn gas volledig los laat, lijkt het voor je gevoel alsof de gaat hokken, dus omdat je je gas los laat hoor je af te remmen, maar de auto wil doorgaan. Hierbij laat de auto een bonkend geluid horen. Voorheen hoorde je 1 of 2x een bonk, nu soms wel 6x achter elkaar. ALs je dan weer het gas intrapt verdwijnt het gelijk. Moeilijk uit leggen zoiets. Misschien dat je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan veel oorzaken hebben. Van een defecte bushing in een controlarm tot een defect differentieel.

Een kameraad van me had ook zoiets... bleek dat de motorrubbers slecht waren en de achterste ( onder de versnellingsbak) zelfs helemaal door was. Bij gas loslaten werd de bak wat omhoog gedrukt waarna hij steeds weer op de traverse viel. Ook bij konstante snelheden kon dat gebeuren, omdat je toch steeds iets versneld of snelheid verminderd (lastwisselingen dus). Het gaf bij hem een "bonk" die door de gehele auto voelbaar was en die met het investeren van ongeveer 100 euro verholpen kon worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...