Spring naar bijdragen

Spuiterij


Recommended Posts

Ik ben bezig om een aantal krassen/beschadigingen bij te werken. Maar ik ben niet zo tevreden over het resultaat. Ik zit eraan te denken om de Jeep over te spuiten. Is er iemand die dat al eens heeft gedaan? Wat zouden eventueel de kosten ongeveer kunnen zijn? Heeft iemand toevallig een goed adres van een autospuiter. Vele vragen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de hele auto spuiten?

of gedeeltes?

denk dat je het best in je buurt beetje moet gaan shoppen...

Ik wil de gehele auto spuiten. Ik heb al een aantal mailtjes met info verstuurd naar de verschillende spuiterijen. Ook heb ik een dealer gebeld. Die vraagt 3500 eurie.....

Zit eraan te denken om 'm ergens te laten spuiten waarbij ik 'm zelf strip en schuur. Zal behoorlijk schelen in de kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelf strippen zou ik wel doen(en weer opbouwen) scheelt veel in de kosten...maar schuren? zou ik overlaten aan de spuiter

3500? is aan de dure kant... 2000 ongeveer is ut wel betaald

(buurjongen liet een VW transporter spuiten binnen en buiten ivm andere kleur. was meen ik 2600 kwijt alles laten doen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van mij had bij aankoop lak-beschadigingen aan de voorbumper, een kras tot in het metaal over twee deuren van voor tot achter en nog diverse andere krassen die tevens door de witte striping aan de zijkant liepen. De dealer heeft deze toen laten repareren door Colorworks in Doetichem en het resultaat was prachtig. Alsof de auto volledig gespoten was. Hij zag er uit als nieuw.

Dit bedrijf doet ook klussen aan huis voor dealers met een mobiel team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eerlijk gezegd wél zelf schuren..... (en demonteren). Dat scheelt de spuiter weer veel uren en jou veel geld. Het schuren is merendeel "mat lopen" met waterproof schuurpapier P 600 (minimaal).

Bij deukjes die je tegenkomt ff een plakbandje en dat aan de vakman overlaten.

Scheelt wel veel geld. Zou eerst een offerte vragen als je alles laat doen en verveolgens met de zaken die je zelf doet.

Succes in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou eerlijk gezegd wél zelf schuren..... (en demonteren). Dat scheelt de spuiter weer veel uren en jou veel geld. Het schuren is merendeel "mat lopen" met waterproof schuurpapier P 600 (minimaal).

Bij deukjes die je tegenkomt ff een plakbandje en dat aan de vakman overlaten.

Scheelt wel veel geld. Zou eerst een offerte vragen als je alles laat doen en verveolgens met de zaken die je zelf doet.

Succes in ieder geval!

Hi

ik heb inmiddels contakt gehad met ze. Qua kosten valt het allemaal wel mee, rond de 75 euro voor het opknappen van krassen tot maximaal een A4-tje. Ik heb inmiddels met ze afgesproken fotomateriaal te versturen van de krassen etc. Adh daarvan krijg ik een prijsopgave. Ze kunnen met een mobile centre hier op mijn werk eea uitvoeren.

Dit gaat veel geld schelen, was al eerst van plan om de auto in zijn geheel te laten spuiten, maar ik denkt dat dat nu met deze oplossing niet nodig is.

Ik laat weten hoe het verder verloopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...