Spring naar bijdragen

welke offroadband?


Recommended Posts

Hallo,

Het zal best allemaal al eens aan het bod geweest zijn, maar kan het niet vinden, vandaar de vraag.

Ik ben op zoek naar offroadbanden voor mijn ZJ (2,25"verhoogd en 31x10,5x15), ik heb een setje AT's voor op de straat.

Nu zie ik diverse merken met behoorlijkverschillende prijzen.

Wie heeft er ervaring met:

Colway C-TRAX MT

Recip trail 4x4

Fedima

Alle 3 voor redelijk geld te koop, ca 75 tot 90 euro per stuk.

Aangezien ik hier alleen mee ga terreinrijden zijn zaken als maximale snelheid, geluid en slijtage op de weg niet interessant.

Wie kan mij helpen met de keuze?

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je hier kan lezen is Colway niet echt aan te bevelen. smile.gif

Verder heb ik geen ervaring met de andere merken, maar ook Fedima is al eens langsgeweest hier. Misschien ff zoeken.

-verplaatst-

Hola Kameel, daar moet ik wel even iets aan toevoegen :

In het terrein zijn ze echt super want hoe nat het terrein ook is in no time is het hele profiel weer leeg en hebbie dus echt weer de maximale grip.

Alleen voor op de weg zijn idd echt een stuk minder, ja of het is in mijn geval echt een kwestie van pech. Ik heb vernomen dat de Fedima banden met hetzelfde productieproces gefabriceerd worden dus bij dat merk kan het je ook overkomen dat de noppen eraf schieten.

Ik heb zelfs gehoord dat het zelfs bij BF Goodrich kan gebeuren dus echt een garantie heb je er niet voor.

Een leuke en goede band voor een leuke prijs is een Maxxis Buckshot MT 754 qua prijs en prestaties echt een leuke band.

Mocht je nog ergens een Colway Macho vinden in de maat 30x9.5x15 laat het me dan graag weten want ik mot een nieuwe hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...