Spring naar bijdragen

onderbouw gastank CJ5


Ab
 Share

Recommended Posts

Mijn CJ5 heeft nu een gastank achterin, maar ik wil deze vervangen voor een onderbouw-gastank.

Heeft iemand suggesties en/of verkoopadressen? Ik heb nl. niet veel ruimte...

Hey Ab !!!

Bij mijn 5 heb ik ervoor gekozen om de gastank op de plaats van de benzinetank te hangen en heb er op deze manier geen last van in het terrein ( en ik doe soms best gekke dingen tongue.gif )

Ter vervanging van de benzine tank heb ik een rvs-tank boven de achteras hangen...dit is mogelijk vanwege het verhogen van Darkwolf..

suggestie betreffende inbouwer=absoluut Agatech in Tiel..goede prijs en keurige afwerking !!!

Als je in de buurt woont ofzo kan je gerust eens komen kijken hoe het er bij mij uitziet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn CJ5 heeft nu een gastank achterin, maar ik wil deze vervangen voor een onderbouw-gastank.

Heeft iemand suggesties en/of verkoopadressen? Ik heb nl. niet veel ruimte...

hoi ab

ik heb hem zelf ( net als darkie ) onder de cj zitten op de plaats van de benzine tank

(ik stuur je wel een paar foto,s (kun je zien hoe het eruitziet )

grt ozzy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Ab !!!

Bij mijn 5 heb ik ervoor gekozen om de gastank op de plaats van de benzinetank te hangen en heb er op deze manier geen last van in het terrein ( en ik doe soms best gekke dingen tongue.gif )

Ter vervanging van de benzine tank heb ik een rvs-tank boven de achteras hangen...dit is mogelijk vanwege het verhogen van Darkwolf..

suggestie betreffende inbouwer=absoluut Agatech in Tiel..goede prijs en keurige afwerking !!!

Als je in de buurt woont ofzo kan je gerust eens komen kijken hoe het er bij mij uitziet....

Hmmm, bij mij zit de bezine tank onder de linker voorstoel. daar gaat geen lpg tank passen. Wil ik hem achter de achteras onder de vloer hangen, moet ik de uitlaatpot verplaatsen en de trekhaag schoringen verwijderen. Of verhogen.......

Ik heb net gemeten, tuusen de veerbladen heb ik ongeveer 60 cm en vanaf de achteras tot achter ongeveer 40 cm.

Kom jij daar mee weg met die maten, bij jouw Jeep?

Ab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik ff moeten opmeten en zit momenteel wat krap in mijn vrije tijd....zal het morgen proberen op te meten als ik het niet vergeet ( heb een memo op de koelkast zitten )

Dat je benzinetank onder je voorstoel zit is alvast mooi....das 1 probleem minder... smile.gif

Volgens mij is er best een tank in een maat die dan past bij jou...mischien is de mijne wel van dat formaat....ik laat het morgen ff weten !!

ps.plaats eens een foto van je cj met wat meer info ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb inmiddels een andere oplossing gezocht. Onderbouw is niet echt een optie meer, gezien de beperkte inbouwruimte word de tankinhoud wordt wel erg klein en het prijskaartje voor een nieuwe tank is ook wat hoog. En dan heb je nog de kleinere bodemvrijheid en uitloophoek!

Heb een duotank gevonden van 80x60x25 die achterin onder het bankje gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...