Dieseltank Geplaatst March 3, 2006 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2006 hallo! Sinds december ben ik de trotse eigenaar van een cj7. Wat sleutelwerk betreft bevalt hij prima en voldoet tot nu toe geheel aan de verwachtingen. Ik snap echter niet hoe je met de handrem met voetbediening moet werken. Hoe kun je op een helling vooruit wegrijden zonder eerst achteruit te gaan, als je met je linkerhand de handrem eraf haalt (niet doseerbaar) met je linkervoet de koppeling bedient, en met je rechtervoet gas geeft?? Ik mis dan tenminste nog 1 voet om de gewone rem te bedienen! Wie kan mij vertellen hoe dit moet? Groet, Bert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steven Geplaatst March 3, 2006 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2006 It´s a jeep thing. Ik probeer dit zoveel mogelijk te vermijden. Meestal laat ik de koppeling komen tot ie aangrijpt en trek ik dan de handrem los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst March 3, 2006 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2006 It´s a jeep thing.Ik probeer dit zoveel mogelijk te vermijden. Meestal laat ik de koppeling komen tot ie aangrijpt en trek ik dan de handrem los je kan ook...maar das ff lastig om te leren.... met je linkervoet de koppeling bedienen en met de hak van je rechtervoet de rem en de rest van je rechtervoet kan dan nog net bij het gaspedaal.... 't is echt een jeepthing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst March 3, 2006 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2006 hallo!Sinds december ben ik de trotse eigenaar van een cj7. Groet, Bert Met een CJ-7 met automaat was je dus nèt iets trotser geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst March 3, 2006 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2006 Waarom zou je de voetrem gebruiken? Je bedient de koppeling en gaspedaal zoals je altijd doet. Als je bergopwaarts weg wilt rijden laat je de koppeling met een beetje gas erop aangrijpen en wanneer je voelt dat de auto door de handrem heen wilt trekken trek je met je linkerhand de handrem los. Kwestie van effe wennen maar dan gaat het wegrijden eigenlijk net als met een 'normale' handrem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst March 3, 2006 Rapporteren Share Geplaatst March 3, 2006 Waarom zou je de voetrem gebruiken?Je bedient de koppeling en gaspedaal zoals je altijd doet. Als je bergopwaarts weg wilt rijden laat je de koppeling met een beetje gas erop aangrijpen en wanneer je voelt dat de auto door de handrem heen wilt trekken trek je met je linkerhand de handrem los. Kwestie van effe wennen maar dan gaat het wegrijden eigenlijk net als met een 'normale' handrem. sja...ieder heeft zo zijn manier denk ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dieseltank Geplaatst March 4, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2006 Mannen, bedankt voor de reacties. Zo te horen is het een kwestie van oefenen en ermee leren leven. Groetjes, Bert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.