Spring naar bijdragen

Diverse vragen


Recommended Posts

Heb iemand hier ervaring mee en/of antwoord op:

1. De knop die in de voordeuren zit met Lock erop. Bij mijn auto gaan wel de deuren open, maar als ik weer op de knop druk gaan ze niet dicht ???

2. Centrale deur vergrendeling zit dit standaard op deze auto's ??? Ook deze werkt niet, ik moet alle deuren handmatig op slot doen.

3. Midden consol boven (Boord computer) Deze gaat heel af en toe aan, maar het merendeel is hij uit ???

4. Derde rem licht was dit een optie ?? Of hebben ze hem bij mij verwijderd. Er zit namelijk geen unit in.

5. Midden consol beneden. Daar staat een auto-tje afgebeeld, In de motorkap gedeelte blijft een rood vierkantje knipperen ??? Koelvloeistof en oliepijl zijn oké

6. Linker buiten spiegel is van binnen uit niet meer te bedienen, is dit te repareren of is iets stuk ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi antwoord op vraag 1 is tevens antwoord op vraag 2 hebben beide met mekaar te maken

Je chime module is hoogswaarschijnlijk kapot.

In deze module zit behalve het geluidje van je lichtzoemer ook de zender van je Centraal deur vergrendeling die de sloten aanstuurt om dicht te gaan,dus open gaat wel dmv de handzender alleen sluiten niet totdat deze vervangen is.

hij zit linksonder bij de bestuurderspaneel en is een roze kleurige module met een speaker roostertje erin.

Bij B&s in tiel kost hij 75 euro incl btw en verzendkosten en Centraal deurvergrendeling zou dan moeten werken met het IR zendertje

en ff snel reactie op de reactie bij vraag 5 als het je ruiterwisservloeistof zou zijn dan wordt dit ook aangegeven dmv washer fluid low

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja draadbreuk, zekeringen????

2) klinkt echt als zekering

3) slecht contact??

4) komt door dat toen die tijd een 3e remlicht verboden was, unit moest worden verwijderd

5) rood is iig geen ruiterwissersproeier (bij ruiterwissersproeier licht het voorraam op + tekst) geen idee bdw of er verschil is in bouwjaren.

6) alles is te repareren, maar wil je dat ook?....meest logische is dat de buitenspiegen een opduvel heeft gehad en dat daardoor hij niet meer werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi antwoord op vraag 1 is tevens antwoord op vraag 2 hebben beide met mekaar te maken

Je chime module is hoogswaarschijnlijk kapot.

In deze module zit behalve het geluidje van je lichtzoemer ook de zender van je Centraal deur vergrendeling die de sloten aanstuurt om dicht te gaan,dus open gaat wel dmv de handzender alleen sluiten niet totdat deze vervangen is.

hij zit linksonder bij de bestuurderspaneel en is een roze kleurige module met een speaker roostertje erin.

Bij B&s in tiel kost hij 75 euro incl btw en verzendkosten en Centraal deurvergrendeling zou dan moeten werken met het IR zendertje

en ff snel reactie op de reactie bij vraag 5 als het je ruiterwisservloeistof zou zijn dan wordt dit ook aangegeven dmv washer fluid low

Is olie wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vehicle Information Center;

Hier heb ik toch nog wat vragen over.

Bij mij blijft de Datum en tijd knipperen, in de Owners Manual wordt beschreven dat de VIC gereset moet worden.

Alleen reageerd volgens mij de Set en Select button niet. Komt dit vaker voor ?? Of kan iemand me simpel uitleggen wat ik moet doen.

Kan iemand mij vertellen of de VIC blokkeerd als er een fout melding is, of moet hij gewoon reageren op de buttons ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vehicle Information Center;

Hier heb ik toch nog wat vragen over.

Bij mij blijft de Datum en tijd knipperen, in de Owners Manual wordt beschreven dat de VIC gereset moet worden.

Alleen reageerd volgens mij de Set en Select button niet. Komt dit vaker voor ?? Of kan iemand me simpel uitleggen wat ik moet doen.

Kan iemand mij vertellen of de VIC blokkeerd als er een fout melding is, of moet hij gewoon reageren op de buttons ???

Dit knipperen gebeurt ook telkens als stroom eraf is geweest , weer alles op nieuw instellen dan.

Kan evt. ook niet goed werken uiteraard , wel het hele rijtje afweken bij setten mdan stopt knipperen vanzelf als het goed is .

Bij mij moet ik de knop ,,set,, indrukken dan ,,select., en zo verder ,je zou dus eens gelijk select in moeten drukken, normaal eerst de ,set , knop maar bij jou knippert het al.

Op die manier kun je ook de klok /datum en km reset doen, staat in boekje ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij moet ik de knop ,,set,, indrukken dan ,,select., en zo verder ,je zou dus eens gelijk select in moeten drukken, normaal eerst de ,set , knop maar bij jou knippert het al.

Op die manier kun je ook de klok /datum en km reset doen, staat in boekje ook

Het staat inderdaad ook in het boekje, maar word daar niet echt wijzer van. ze hebben het over DEPRESS ?? Wat wordt hier mee bedoeld. Kan het zijn dat de buttons twee standen heeft, dat hij zeg maar uitgedrukt of ingedrukt kan zijn als stand zeg maar ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens eerst de set knop in te drukken totdat er een cijfer of letter gaat knipperen ,ook weer met set verder(bij) zetten , voor devolgende moet je op select drukken en weer met set bijzetten zeg maar, en zo alles afwerken

Doe het zelf altijd zo en gaat dan goed wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eens eerst de set knop in te drukken totdat er een cijfer of letter gaat knipperen ,ook weer met set verder(bij) zetten , voor devolgende moet je op select drukken en weer met set bijzetten zeg maar, en zo alles afwerken

Doe het zelf altijd zo en gaat dan goed wink.gif

John, Dat heb ik net geprobeerd maar totaal geen reaktie. Wat ik ook vreemd vind, klopt het dat je het scherm met de tijd alleen ziet als het licht aan staat ?? Het blijft alleen maar knipperen. De deuren worden wel aangeven als die open staan, en de wielen worden ook aan gegeven als je de 4x4 in LO of in N zet ???????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet dat ook met licht uit kunnen zien

Met licht aan word display gedimd .

De auto op display geeft wel deuren aan dus .dat klopt wel

De stand van de versnelling soort zie je in de wielen, en daaronder in letters fulltime/ partime etc.

Heb zelf een 4.0 selectrac overigens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet dat ook met licht uit kunnen zien

Met licht aan word display gedimd .

De auto op display geeft wel deuren aan dus .dat klopt wel

De stand van de versnelling soort zie je in de wielen, en daaronder in letters fulltime/ partime etc.

Heb zelf een 4.0 selectrac overigens

John, check je PB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...