Spring naar bijdragen

koud in de auto


Recommended Posts

Kwam ik terug uit oostenrijk blijft de airco maar koude lucht geven. Alleen het eerste 1/2 uur tot uur is de binnen temperatuur normaal. Bovendien voelt de infraroodsensor heet aan. Volgens de garage (=computer) is er niets. Ook niet als ik de instellingen van de airco via on board diagnose check. Maar het is wel ontzettend koud op den duur. Wie heeft raad ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even gezocht op US fora.

The ATC is for the HVAC system...so the blend doors control the temperature of the air and often get stuck in the cold position as you'll find lots of threads about them in the winter how the vents are blowing out cold air. Don't notice it in the summer since they would normally blow out fairly cold air anyways... klik topic

ik kon 1 2 3 niet meer vinden....(tijd voor een tukkie)

zal morgen wel meer gaan spitten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moch het een duur probleem zijn kan je altijd nog je airco afsluiten door een kortere multisnaar te monteren en buiten de airco om alles verder te doen.

Airco is bij mij vastgelopen en toen is er een kortere op gezet, werkt prima en zolang als je zelf wilt. wink.gif

Alleen geen airco dan FF, So W T F..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En? Alweer warm in de auto? huh.gif

Gelukkig is het het eerste uur wel normaal in de auto.

Als het een van de deuren/kleppen zou zijn moet dat in de foutcode worden weergegeven. Dat heb ik al een keer gehad en kan/kon met resetten worden verholpen. Op dit moment geeft de airco geen enkele foutcode. Ik had wel onder de kap aircoleidingen die helemaal bevroren waren (ijsuitslag aan de buitenkant), maar dat lag misschien aan de omgevingstemperatuur. Als ik de kleppen moet gaan vervangen heb ik inderdaad een duur klusje. Ik wacht de toverformule af. Binnenkort moet de auto voor een beurt naar de garage, maar ja die kunnen ook alleen maar de compu uitlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerste uur wel normaal? daarna wordt het koud?

ik neem aan dat je ook heb geprobeerd om op dat moment de CC uit te lezen? en dus ook niks..

airco gaat dus op de loop na een uur......

kep beetje ervaring met koelcellen, als daar een temp.meter kapot is (bijv. draadbreuk) waneer je de temp. wil controleren geeft een kapote temp.meter 46 graden aan en gaat die koelcel koelen als een gek. (geeft wel een alarm want temp, komt niet overeen met de andere temp.voelers)

mss bij je GC ook zo? maar ik snap niet wrom het pas na een uur optreed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
eerste uur wel normaal? daarna wordt het koud?

ik neem aan dat je ook heb geprobeerd om op dat moment de CC uit te lezen? en dus ook niks..

airco gaat dus op de loop na een uur......

kep beetje ervaring met koelcellen, als daar een temp.meter kapot is (bijv. draadbreuk) waneer je de temp. wil controleren geeft een kapote temp.meter 46 graden aan en gaat die koelcel koelen als een gek. (geeft wel een alarm want temp, komt niet overeen met de andere temp.voelers)

mss bij je GC ook zo? maar ik snap niet wrom het pas na een uur optreed

Nu had ik ook herrie onder de kap en bevroren koelleidingen. Blijkt de aircopomp kapot. Voor slechts 536 ext btw en ex inbouw kan ik hem laten veravngen. Wat is wijsheid, kunnen die dingen voor weinig gereviseerd worden ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu had ik ook herrie onder de kap en bevroren koelleidingen. Blijkt de aircopomp kapot. Voor slechts 536 ext btw en ex inbouw kan ik hem laten veravngen. Wat is wijsheid, kunnen die dingen voor weinig gereviseerd worden ????

Bij Bastings laatst gevraagd , kost 150 euro als ie er een heeft, Dus wat je zelf wilt.Inbouwen lijkt me niet zo moeilijk , alleen afvullen kun m.i. niet zelf unsure.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Bastings laatst gevraagd , kost 150 euro als ie er een heeft, Dus wat je zelf wilt.Inbouwen lijkt me niet zo moeilijk , alleen afvullen kun m.i. niet zelf unsure.gifcool.gif

Heb je dat telefoonnummer voor me svp of het webadres

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...