Spring naar bijdragen

grand cherokee op lpg


Recommended Posts

Ik wil graag weten of de 4.7 l V-8 van een Grand Cherokee Limited goed tegen het gebruik van LPG kan; i.e. of er geen schade aan kleppen, klepgeleiders, kop- pakking e.d. komt.

Hoe groot wordt de gastank?

In hoeverre drukt het gebruik van LPG de prestaties van de motor? (wordt hij bijna niet, min of meer of erg veel trager?)

Blijft de actie-radius van een volle gastank even groot als van een volle benzinetank?

De auto is van juli 2003 en heeft ongeveer 27.000 km gelopen.

M. J. Poot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

ik ben zelf voor mijn ZJ 5.9 liter 1998 aan het shoppen gegaan en volgens mij kun je met de huidige techniek rustig een G3 installatie aansluiten (€ 2800,- incl. BTW/montage met onderbouw ipv benzinetank).

Backfire is met de huidige techniek uitgesloten (LPG wordt vrijwel direkt ingespoten in de cylinders) en het verlies in vermogen is nihil.

Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Elke week € 100,- in de tank is ook geen pretje......

indien anderen dit lezen en een andere mening zijn toegedaan laat het weten. Ik heb nog niets besteld wink.gif .

Groetjes,

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...