Spring naar bijdragen

Paul Bakker

Forum member
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Paul Bakker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Eigenlijk ben ik dezelfde mening toegedaan. Toch is het fijn om het ook bevestigd te krijgen van iemand anders......
  2. Ik overweeg voor mijn 5.9 ('98 94000km) een Prins G3 installatie. Uitleg over omslagpunt is niet nodig, voor mij is het economisch interessant. Heeft iemand ervaring met een dergelijke installatie (ook 5.2 ervaringen zijn welkom!) ? Groeten, Paul
  3. Hoi, ik ben zelf voor mijn ZJ 5.9 liter 1998 aan het shoppen gegaan en volgens mij kun je met de huidige techniek rustig een G3 installatie aansluiten (€ 2800,- incl. BTW/montage met onderbouw ipv benzinetank). Backfire is met de huidige techniek uitgesloten (LPG wordt vrijwel direkt ingespoten in de cylinders) en het verlies in vermogen is nihil. Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Elke week € 100,- in de tank is ook geen pretje...... indien anderen dit lezen en een andere mening zijn toegedaan laat het weten. Ik heb nog niets besteld . Groetjes, Paul
  4. Alle stabilisatorrubbers laten vervangen door de dealer en het probleem is nu bijna niet meer waarneembaar. Groeten, Paul
  5. Hallo allemaal. Ook ik heb een raar geluid onder het vooronder (ZJ '98 5.9 90.000km). Ik zal het zo goed mogelijk beschrijven. Het geluid is alleen waarneembaar bij lage snelheden tot +/- 10 a 15 km/uur en uitsluitend als ik over korte ribbels rijd. Een mooi voorbeeld is een weggetje hier in de buurt waar onderlangs het asfalt boomwortels lopen die het wegdek vervormen. Deze korte uitslag op de schokdempers geven dit rare geluid. Het is net of er een zware stang niet lekker in een rubber steekt (alsof er speling is). Het geluid komt puur uit het vooronder en ik heb soms de indruk dat ik het ook voel in het stuur. Het is geen supervervelend geluid maar ik irriteer me steeds erger aan het geluid dat niet past bij een auto van deze klasse. Er is reeds een stang vervangen (eentje die diagonaal aan de vooras zit gemonteerd waarmee je je stuur in een goede nulpositie kunt afregelen). Dit was echter niet de oplossing. Ik begrijp dat het moeilijk is voor jullie maar ik ben wanhopig want mijn auto is nu al 4 a 5 keer terug geweest naar de garage maar ze kunnen het niet vinden (ik heb eerder het idee dat ze moeite hebben om het probleem te horen, laat staan om het te repareren....). Graag jullie reactie. Groetjes, Paul
×
×
  • Nieuwe aanmaken...