Spring naar bijdragen

VERKLIKKERLICHTJES


BARTJE
 Share

Recommended Posts

HOI

SINDS KORT IN HET BEZIT VAN EEN WRANGLER BJ JAN 1992, DUITSE IMPORT .

ENKELE LAMPJES BRANDEN NIET IN HET PANEELTJE.

TOEN IK DEZE WILDE VERNIEUWEN CONSTATEERDE IK DAT ER VERSCHILLENDE MET HOUDER ONTBRAKEN, T.W. ORANJE PIJLTJE (LINKSONDER) , CHECK ENGINE, CHECK OIL, ANTILOCK.

IS DIT NORMAAL VOOR BEPAALDE BOUWJAREN OF HEEFT VORIGE EIGENAAR MISSCHIEN EEN EN ANDER KORT GESLOTEN?

WELLICHT HOOR IK WAT VAN JULLIE

GROETEN UIT HET ZUIDEN, BART SITTARD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je toch even wat extra info geven....

Welke motor zit erin, is het een automaat, welke kleur wijzers hebben je instrumenten ( ja, maakt uit....) enz....

Dat er een aantal lampjes niet in zitten, kan kloppen! Maar of bij jou de juiste er uit zijn is alleen na te gaan met wat extra info!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je toch even wat extra info geven....

Welke motor zit erin, is het een automaat, welke kleur wijzers hebben je instrumenten ( ja, maakt uit....) enz....

Dat er een aantal lampjes niet in zitten, kan kloppen! Maar of bij jou de juiste er uit zijn is alleen na te gaan met wat extra info!

Hoi;

Fijn om antwoord te krijgen. Ik heb een wrangler 4.0 HO , van 2/1/1992. In mijn beleving is het zelfs een late 1991, want de rolbar is aan de achterkant schuin.

De kleuren van de lampjes zijn : linksonder oranje pijltje, daarnaast rood check engine, daarnaast oranje check oil en daarnaast oranje antilock.

Wat mij opvalt is het volgende : check engine is omgeven door een rood blokje de overige zijn weegegeven in oranje letters zonder kader.

Bedankt voor je interesse en groeten Bart Sittard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-In YJ's met een 4.0iHO uit '91, zit normaal geen "upshift" lamp ( pijl naar boven.)

-Abs lampje kan er inzitten, mits de auto ook ABS heeft, maar dat zijn er maar heel weinig!

-Het olielampje wordt ook meestal niet gebruikt, Jeep gaat er van uit dat je op de oliedruk meter kijkt!

-Check engine hoort er wel in te zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...