Spring naar bijdragen

jeep verzekering


jeepfriek
 Share

Recommended Posts

Hoi, ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een CJ5 van 1975. Helaas nog even niet de nieuwe bezitter. Ik moet hem morgen even betalen en meenemen.

VRAAG : ik zoek een goede goedkope (bestaat dat?) autoverzekering. Heb al bedragen gehoord van rond de 60 euro, maar ben die nog niet tegengekomen.

Wie kan mij een tip geven ?

Alvast bedankt

Dirk (een bijna Jeepclublid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 't algemeen zou ik er wel op letten of, en zo ja hoe hoog, er een beperkt kilometrage aan je polis verbonden.

Stel dat je je oldtimer juist dagelijks wilt gebruiken - "lekker goedkoop" denk je vast - en het blijkt dat je er maar 7500 km per jaar mee mag rijden, wil die gedekt zijn, Nou dan ben je na 2 a 3 mnd ook wel uitgetoerd.

En die oldtimerverzekeringen zijn toch allemaal goedkoop? Of je nou 60 euro of 120 euro per jaar betaalt, je hebt' t in feite over het verschil tussen 5 of 10 euro per maand. En wegenbelastingvrij.

let op de kilometrage.

Zodoende. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een CJ5 van 1975. Helaas nog even niet de nieuwe bezitter. Ik moet hem morgen even betalen en meenemen.

VRAAG : ik zoek een goede goedkope (bestaat dat?) autoverzekering. Heb al bedragen gehoord van rond de 60 euro, maar ben die nog niet tegengekomen.

Wie kan mij een tip geven ?

Alvast bedankt

Dirk (een bijna Jeepclublid)

Het is wel zo dat je bij een oldtomer verzekering een eerste auto erbij verzekerd moet hebben meestal, gaat dus over een oldtimer erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je hem gewoon verzekeren.

Is een voorwaarde van de verzekering meestal,ook nog eens 7.500 km per jaar of iets.

Als er 1 is waar het niet zo is zou ik dat graag willen weten wink.gif

7500 km per jaar, en wat als je dat niet redt? aan het einde van het jaar wat extra rondjes rijden door ut dorp laugh.gif ach mooie reden om met de auto een extra weekendje ver weg te gaan biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7500 km per jaar, en wat als je dat niet redt? aan het einde van het jaar wat extra rondjes rijden door ut dorp laugh.gif ach mooie reden om met de auto een extra weekendje ver weg te gaan biggrin.gif

Oeioei, minder mag dus wel hoor , ook zonder extra rondje tongue.gif

Is trouwens maar 150 km gem. per week ,dat red je wel hoor wink.gifrolleyes.gifcool.gif Gr.LaGrand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...